יאיר גולן: "הרצח הפוליטי הבא מתקרב! תמשיכו לראיין את בן גביר"

סגן השרה ממרצ הגיב הערב לשני פעילי "קריים מיניסטר" שטענו כי הותקפו בידי שני בחורים וילדה: "הגוש האנטי דמוקרטי הימין האלים הוא הסכנה הגדולה ביותר לישראל" | יו"ר עוצמה יהודית לא נשאר חייב: "בוא נראה אותך מסיר את החסינות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/09/22 21:38 ז באלול התשפב

יאיר גולן: "הרצח הפוליטי הבא מתקרב! תמשיכו לראיין את בן גביר"
יאיר גולן, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שני מפגינים כבני 60 מתנועת "קריים מיניסטר" טענו היום (ש') כי הותקפו במהלך הפגנה בגשר ראשונים, בידי שני בחורים וילדה שחלפו במקום. המפגינים פונו במצב קל לבית החולים קפלן ברחובות. המשטרה פתחה בחקירה.

בתגובה לכך, כתב בחומרה סגן השרה ממרצ, יאיר גולן: "מישהו מופתע? הרצח הפוליטי הבא מתקרב! תמשיכו לראיין את בן גביר, להיפגש עם בן גביר ולהכניס את בן גביר לכנסת. הגוש האנטי דמוקרטי הימין האלים הוא הסכנה הגדולה ביותר לישראל".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, שהושמץ על ידי גולן, הגיב לו: "בוא נראה אותך מסיר את החסינות שלך ותחטוף תביעה (בפעם האחרונה בכית לביהמ"ש שיש לך חסינות) איך אתה מעז לשרבב את השם שלי?

"האלימות הזאת רק מחזקת אותנו"

שרת התחבורה ויו"ר העבודה, מרב מיכאלי, הגיבה גם היא: "האלימות נגד המפגינים בנס ציונה היא המשך ישיר ל-30 שנות הסתה פרועה ואלימה של נתניהו נגד כל מי שמתנגד לו. אבל האלימות הזאת רק מחזקת אותנו במאבק להוציא את נתניהו מהחיים הפוליטיים והציבוריים שלנו ולהציל את המדינה והדמוקרטיה שלנו. ולא נניח עד שננצח".

חברת מפלגתה של מיכאלי, אמילי מואטי, כתבה בטוויטר: "ככה נראה הנגאובר אחרי שתייה מבארות הרעל שחפר כאן אדם חסר מעצורים. לפני שיקומו מגלגלי העיניים משולחנות הפיוס ב-95, לא, לא מאשימים כאן מחנה שלם אלא את מי שעומד בראשו מהמרפסת בכיכר ציון ועד היום".

https://twitter.com/arieldanino/status/1566128411956887553?s=20&t=NOwksCMtlSZl6HopJM2dRw

התיעוד של "דמוקרטTV":

שני המפגינים שהותקפו לכאורה, סיפרו ל-N12: "נהג עצר את רכבו, ירדו שני בחורים וילדה אספו אבנים והתחילו לזרוק לעברנו. לאחר מכן, נסעו וחזרו שוב. זרקו אבנים גדולות, ניסו לעלות לגשר, זרקו אבנים והרביצו".