שתי מעבדות סמים אותרו בירושלים

בפעילות כוחות המשטרה בבירה במהלך הימים האחרונים, אותרו שתי מעבדות סמים ומחסן תת קרקעי בו אוחסנו סמים במשקל רב. חשודים שמעורבים בכך נעצרו לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/09/22 09:47 ו באלול התשפב

שתי מעבדות סמים אותרו בירושלים
צילום: דוברות המשטרה

בלשי משטרת מחוז ירושלים פשטו ביום רביעי האחרון על מספר מקומות החשודים כי משמשים לגידול סמים, אחסנתם והפצתם. במהלך פעילות זאת נעצרו על ידי הבלשים חשודים המעורבים, על פי החשד, בעבירות אלו הקשורות בסם והם הועברו לחקירה.

כך למשל, בימים האחרונים נעצרו על ידי בלשי תחנת לב הבירה של במחוז ירושלים שני חשודים בעבירות סחר בסמים. כשהגיעו בלשי המשטרה כשצו בימ"ש בידם לביתו של אחד החשודים, תושב העיר בשנות ה-60 לחייו, נערך חיפוש בביתו ללא ממצא. כנשאל החשוד היכן רכבו, השיב לבלשים כי רכבו תקול במוסך, בו בעת שהבלשים הבחינו ברכבו מגיע למקום מגוריו באותה השעה. 

לאחר שעוכב לחקירה, בעת שירדו עמו הבלשים מביתו, עברו הבלשים ליד הרכב ואז עומת החשוד עם העובדה כי רכבו "התקול" נמצא במקום. בחיפוש ברכב אותר חומר חשוד כסם במשקל מאות גרם שהועבר יחד עם החשוד לחקירה בתחנת לב הבירה.

6 ק"ג של חומר חשוד במחסן תת קרקעי

במסגרת אותה חקירה, נעצר חשוד נוסף, תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, לאחר שהבחינו בו הבלשים בעת נסיעה ברכבו. בחיפוש שנערך ברכב, איתרו הבלשים חומר חשוד כסם, גם שם במשקל מאות גרם, והוא הועבר לחקירה במשטרה.

מעצרם של שני החשודים הוארך בבית המשפט עד לתאריך 4.9.22 וכחלק מפעולות חקירה נוספות, נערך חיפוש במחסן השייך לאחד מהחשודים והנמצא בחניון תת-קרקעי בעיר. מיד עם פתיחת דלת המחסן, הבחינו הבלשים בארגזים שהכילו כמות רבה של חומר חשוד כסם במשקל של למעלה מ-6 ק"ג ובאביזרים הקשורים לכך.

במקרה נוסף, בפעילות בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, בוצע במסגרתה חיפוש בשתי דירות המשמשות על פי החשד את החשוד למטרת גידול ועבירות הקשורות בסמים לרבות סחר בהם. במהלך חיפוש זה שנערך, איתרו הבלשים מעבדת סמים פעילה בה עשרות שתילים בגדלים שונים וציוד המשמש לגידול זה. החשוד, תושב העיר ירושלים, נעצר והועבר לחקירה בימ"ר ירושלים. אתמול (חמישי) הוא הובא בפני בימ"ש שהאריך את מעצרו עד לתאריך 5.9.22 לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות.