בגלל סכסוך על שטח אדמה: ארבעה חשודים נעצרו בניסיון לרצוח את אחיהם

משטרת ישראל עצרה ארבעה חשודים בירי ועם סיום חקירתם צפוי לגשת נגדם כתב אישום | על פי החשד, הם ירו וניסו לרצוח את אחד מבני המשפחה בגלל סכסוך על שטח אדמה בעיר העתיקה בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/22 08:56 ה באלול התשפב

בגלל סכסוך על שטח אדמה: ארבעה חשודים נעצרו בניסיון לרצוח את אחיהם
העיר העתיקה , צילום: shutterstock

לפני כשלושה שבועות, התקבל במחוז ירושלים של המשטרה, דיווח על אירוע ירי לתוך שטח מגורים ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים. השוטרים הוזעקו למקום והחלו בתחקור האירוע, ועד מהרה התברר כי הרקע לאירוע הוא פלילי. בעקבות הירי נפצע אדם אחד תושב האזור באורח קל. שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים ולוחמי מג"ב החלו בביצוע סריקות ואיסוף ראיות בזירת העבירה.

צילום: דוברות המשטרה

בתוך זמן קצר ובסמוך למועד האירוע, איתרו ועצרו שוטרי מחוז ירושלים שלושה חשודים במעשה (52, 56, 44) לאחר שהתחבאו בביתם של שניים מהם בסמוך למקום שבו בוצע הירי. בבירור זהותם התברר כי מדובר באחיו של הקורבן שעליו ירו. כשעה וחצי לאחר מכן, עצרו בלשי מרחב דוד של מחוז ירושלים חשוד נוסף בביתו בחשד למעורבותו באירוע הירי (62, תושב העיר העתיקה).

צילום: דוברות המשטרה

נטלו אקדח, הגיעו לשטח האדמה שבמחלוקת שבו שהה אחיהם וירו לעברו מספר כדורים 

החשודים נלקחו לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים. מהחקירה במשטרה עולה כי הירי בוצע על רקע סכסוך על שטח אדמה שהתגלע ביניהם. החשודים נטלו אקדח בצהרי היום, הגיעו לשטח האדמה שבמחלוקת שבו שהה אחיהם באותה העת בעיר העתיקה עם בני משפחה נוספים, שם ירו לעברו מספר כדורים ונמלטו מהמקום.

צילום: דוברות המשטרה

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת לטובת מיצוי החקירה. בשבועיים האחרונים, חוקרי מרחב דוד פעלו לאסוף ראיות, לגבות עדויות ולבצע מגוון פעולות חקירה לביסוס תשתית ראייתית נגד המעורבים בירי. עם סיום החקירה, הוגשה השבוע נגד ארבעת החשודים בבימ"ש הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום היום ע"י הפרקליטות.

רפ"ק אסף הראל על אירוע הירי בעיר העתיקה: