צפו פרץ לדירה של ניצולי שואה וגנב תכשיטים: כתב אישום הוגש נגד תושב ראשון לציון

בתום חקירה מהירה, הגישה התביעה המשטרתית בתחנת ראשון לציון כתב אישום נגד תושב העיר, בשנות השישים לחייו, בגין פריצה לדירה של ניצולי שואה וגניבה של תכשיטים יקרי ערך

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 15:02 ד באלול התשפב

פרץ לדירה של ניצולי שואה וגנב תכשיטים: כתב אישום הוגש נגד תושב ראשון לציון
צילום: shutterstock

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת תלונה מתושבי העיר ניצולי שואה על פריצה לביתם וגניבה של תכשיטים יקרי ערך. בתוך כך, במסגרת חקירה מהירה שהתנהלה על ידי חוקרי תחנת ראשון לציון, תוך שימוש ביכולות פורנזיות וטכנולוגיות ,הובילו למעצרו של תושב העיר בשנות השישים לחייו. 

היום (ד') הגישה שלוחת תביעות מחוז מרכז , כתב אישום נגד החשוד לבית משפט השלום בראשל"צ לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

"אם לא תשתקי נהרוג אותך": שוד אכזרי כלפי ניצולת שואה בת 92

כזכור, בחודש מרץ האחרון, פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי באר שבע כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר ביצעו שוד אכזרי כלפי ניצולת שואה בת כ-92 בביתה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חופית קנטרוביץ', הנאשמים חי בן נעים (35) ושמעון לוי (56) מבאר שבע, הגיעו בתאריך 8.3.22 בשעות הערב לביתה של המתלוננת שמתגוררת בגפה בבירת הנגב, כשהם רעולי פנים ועוטים כפפות לידיהם, ודרשו ממנה כסף.

כאשר המתלוננת החלה לצעוק, כיסו הנאשמים את פיה ואמרו לה "אם לא תשתקי נהרוג אותך", כפתו את ידיה ורגליה, הכו אותה, השליכו על הרצפה, גררו אותה והמשיכו לשוב ולשאול "איפה הכסף". הנאשמים נטלו סכום של כ-10,000 שקלים וטבעת זהב, הותירו את המתלוננת כפותה ושרועה על הרצפה, ויצאו מביתה. המתלוננת אושפזה בבית החולים במשך שישה ימים.