כמו בהייטק: עובדי המשרד לביטחון פנים יוכלו לעבוד מהבית יום בשבוע

השר לביטחון פנים עמר בר-לב מודיע: עובדי ועובדות המשרד לביטחון הפנים יוכלו לעבוד יום בשבוע מהבית | "איזון נכון בין הבית למקום העבודה רק יתרום וישפר את המשך ההתחזקות וההתעצמות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 13:10 ג באלול התשפב

כמו בהייטק: עובדי המשרד לביטחון פנים יוכלו לעבוד מהבית יום בשבוע
צילום: shutterstock

מאז הקורונה עולם התעסוקה נעשה היברידי, ומאפשר ליותר ויותר עובדים לעבוד מרחוק ללא צורך להגיע למשרד. בהתאם לרוח הזו, השר לביטחון הפנים הודיע היום (ג') באגרת ששלח לעובדי ועובדות המשרד לביטחון הפנים, כי החל מיום חמישי הקרוב, הראשון בספטמבר, יתאפשר להם לעבוד יום בשבוע מהבית.

אחד הימים בין שני לחמישי

הודעתו של השר בר-לב נמסרה בתום עבודת מטה שהנחה את מנכ"ל המשרד תומר לוטן לבצע, ולאחר פיילוט שהמשרד לביטחון הפנים קיים בחודשים האחרונים. בפיילוט נבחנה האפשרות של יום קבוע בו אין לקיים דיונים רבי-משתתפים החל מהשעה 15:00, במטרה לאפשר לעובדי המשרד לצאת בשעה מוקדמת לביתם.

עמר בר לב

עמר בר לב צילום: Hadas Parush/Flash90

לאחר גיבוש התובנות מהפיילוט, ובתום עבודת המטה בהובלת המנכ"ל, החליט השר כי לעובדי ועובדות המשרד לביטחון הפנים יתאפשר לבחור יום בשבוע מבין הימים שני וחמישי, בו יוכלו לעבוד מביתם.

עמר בר לב: "יש חשיבות גדולה לאיזון בין החיים בבית לשגרת העבודה"

עמר בר-לב בירך: "המשרד לביטחון הפנים צועד קדימה, ומתאים עצמו לעולם העבודה המודרני. בשנים האחרונות הולך ומתברר, כי לאיזון בין החיים בבית לשגרת העבודה יש חשיבות גדולה בקרב עובדים, ובצדק - ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לנו לעבוד גם מרחוק, בד בבד עם השקעה בחיי המשפחה ובהתפתחות האישית".

הוא הוסיף: "אני מאמין באיזון החשוב בין הבית לעבודה, ולכן הנחיתי את מנכ"ל המשרד תומר לוטן להוביל עבודת מטה בנושא כדי להוציא אל הפועל תוכנית מעודכנת שתאפשר לעובדות ולעובדים לבחור יום עבודה בשבוע מהבית. יתר על כן, התוכנית החדשה לא רק תאפשר לעובדות ולעובדים לאזן בין חיי משפחה לעבודה - יש בה גם הבעת אמון בהם, ורצון שתגבר תחושת השייכות למשרד".

מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן: "אני שמח על השלמת המודל המעודכן לעבודה מהבית. המהלך הזה מבוסס בראש ובראשונה על הבעת אמון והערכה לעובדי ולעובדות המשרד המסורים והמקצועיים. אני משוכנע כי איזון נכון בין הבית למקום העבודה רק יתרום וישפר את המשך ההתחזקות וההתעצמות של המשרד, ואת תחושת השייכות של העובדים. אני מודה לשר בר-לב על המדיניות המאפשרת, ולכל מי שלקח חלק ביישום המודל החדש".