חברת התעופה הישראלית ביקשה מבן גביר להסיר סרטון וכך הוא הגיב

חבר הכנסת איתמר בן גביר העלה סרטון מתוך מטוס ישראייר כאשר לוגו החברה נראה מאחוריו, ובחברה ביקשו ממנו להסיר את הסרטון: "ישראייר לא מזוהה פוליטית" | איך הגיב בן גביר?

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 07:31 ג באלול התשפב

חברת התעופה הישראלית ביקשה מבן גביר להסיר סרטון וכך הוא הגיב
מטוס ישראייר. ארכיון, צילום: Moshe Shai/Flash90

חבר הכנסת איתמר בן גביר ידוע בנוכחות תקשורתית גבוהה, אותה הוא צובר בעיקר על ידי שיתוף תכנים אטרקטיביים ברשתות החברתיות. אלא שחברת ישראייר, חברת התעופה הישראלית, לא אהבה לראות סרטון של יושב ראש עוצמה יהודית כאשר לוגו החברה נראה מאחוריו וביקשה ממנו להסירו. כך התפרסם בישראל היום.

כאמור, ישראייר פנתה ללשכתו של בן גביר וביקשה להסיר את סרטון שצילם והעלה לרשתות החברתיות בו הוא נראה עוקץ חברי כנסת מהמפלגות הערביות במטוס שלהם. בסרטון נראה בבירור לוגו החברה. לטענתם הם אינם מקדמים כל אג'נדה פוליטית. חבר הכנסת השנוי במחלוקת סירב לבקשה והסביר: "הסרטון מגלם את האמת שיש לגרש את מי שפוגע במדינה".

צפו בסרטון:

הסרטון צולם כשעלה למטוס בדרך לכנס באילת. בסרטון הוא נראה עובר במעבר בין הכיסאות, מצביע על המושבים ואומר: "יש כאן מקומות טיסה מצוינים, פשוט לשים אותם אחד, אחד: אחמד טיבי, איימן עודה, עופר כסיף ולשלוח אותם".

"ישראייר לא מזוהה פוליטית, קיבלתי על זה מלא הודעות ופניות"

דוברת חברת ישראייר שוחחה עם לשכתו של בן גביר ואמרה: "קיבלתי מלא סרטונים שאיתמר העלה שרואים מטוס עם הלוגו של ישראייר, אתם יכולים להוריד את זה? כי ישראייר לא מזוהה פוליטית, קיבלתי על זה מלא הודעות ופניות, שאלו אותנו אם אנחנו מזוהים עם מפלגות, דיברתי עם העו"ד של החברה ואמרו לבקש להוריד. זה לא כמו שהוא מצטלם ברחוב, יש לוגו ואנחנו לא מזוהים פוליטית".

בלשכת בן גביר סירבו להסיר את הסרטון שכבר צבר פופולריות רבה ברשתות החברתיות. לדבריהם ''פוליטיקאי מצטלם בהרבה מקומות ולעיתים מופיעים מאחוריו שלטים של בנקים, וחברות כאלה ואחרות – אך אין זה אומר שאותן חברות מזוהות פוליטית עם מפלגתו".

בן גביר: "לא נסיר את הסרטון, הוא מגלם את האמת"

מישראייר נמסר: "פנינו לדובר של ח"כ בן גביר בבקשה להוריד את הסרטון היות שישראייר לא מקדמת כל אג'נדה פוליטית של אף מפלגה".

בן גביר מסר בתגובה: "מפליא אותי מאוד שישראייר נכנעת  ללחץ של גורמי שמאל קיצוניים. אולם, מכל מקום, אין לי כוונה להיכנע ללחץ כזה. לא נסיר את הסרטון. הוא מגלם את האמת שיש לגרש מי שפוגע במדינה ותומך טרור באופן אקטיבי. אין לי בעיה כמובן עם כל הערבים - אך לגבי טיבי, עודה וכסיף ודאי ודאי שיש לגרש אותם מהארץ".