התפללו לרפואתה של רעייתו של הרב הראשי לישראל

הרבנית לאו ציפורה עוברת כרגע פרוצדורה רפואית כחלק מהטיפול אותו היא עוברת בחודשים האחרונים מאז אושפזה | הרבנית עברה אירוע מוחי במהלך חופשה בחו"ל והיא אושפזה במצב קשה בעודה מורדמת ומונשמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/22 16:48 א באלול התשפב

התפללו לרפואתה של רעייתו של הרב הראשי לישראל
הרב דוד לאו, צילום: Flash90

מלשכת הרב הראשי מעדכנים כי הרבנית לאו עוברת כרגע פרוצדורה רפואית כחלק מהטיפול אותו היא עוברת בחודשים האחרונים מאז אושפזה לאחר אירוע מוחי קשה שעברה. משפחת הרב מבקשת להמשיך ולהתפלל עבור הרבנית ציפורה פייגא בת הדסה לרפואה שלמה.

כזכור, לפני כארבעה חודשים, התקיימה בכותל המערבי תפילת רבים לרפואתה של 'הרבנית פייגא ציפורה בת הדסה', בהשתתפות רבנים ודיינים מכל רחבי הארץ. מלשכתו של הרב לאו נמסר כי הציבור הקדוש נקרא להשתתף במעמד, מי שיכול להגיע פיזית ומי שלא ניתן להצטרף גם מהבית. "והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים". 

משפחת לאו: מבקשים מכלל הציבור להמשיך ולהתפלל שתחזור לאיתנה במהרה

חודש לאחר עצרת התפילה בכותל, משפחתו של הרב הראשי עדכנה כי חל שיפור במצבה של הרבנית ציפי לאו והיא יצאה מטיפול נמרץ, שבועות רבים מאז שאושפזה במצב קשה לאחר שהתמוטטה במהלך חופשה בחו"ל.

"מודים מכל לב לכלל הציבור הרחב מהארץ והעולם אשר נשאו תפילות וקיבלו מעשים טובים לרפואתה של הרבנית ומבקשים מכלל הציבור להמשיך ולהתפלל ולקבל מעשים טובים לזכותה של הרבנית פיגא צפורה בת הדסה שתחזור לאיתנה במהרה", נמסר ממשפחת הרב הראשי