אחרי האיחוד של בן גביר וסמוטריץ: זאת ההצעה שקיבל אבי מעוז

בניסיון לצרף את נעם לרשימה, הוצע למעוז לקבל את המקום ה-11 ברשימה של 'הציונות הדתית' | מפלגת נעם: "בניגוד לנטען, לא היו מגעים, ולא מתקיימים מגעים על צירוף נעם לרשימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/22 23:01 ל באב התשפב

אחרי האיחוד של בן גביר וסמוטריץ: זאת ההצעה שקיבל אבי מעוז
אבי מעוז במליאת הכנסת., צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאחר שבועות של משא ומתן תקשורתי, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר הגיעו להסכמה וירוו יחד בבחירות הקרובות, ההסכמה באה על רקע זימונם הבהול לביתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שלחץ עליהם לחתום על הסכם ריצה משותף. מי שעדיין לא נכנס לתוך הרשימה הוא יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז. על פי מספר דיווחים, למעוז הוצע המקום 11 ברשימתם של סמוטריץ ובן גביר.

סמוטריץ': "נמשיך לפעול לחיבורים נוספים"; בן גביר: "בכנסת הבאה יכהנו חמישה בן גבירים" 

על פי עיקרי ההסכם בין בן גביר לסמוטריץ', הציונות הדתית תקבל את מקומות 1,3,4,6,8 ועצמה יהודית תקבל  3 מקומות בשמיניה הראשונה וכן את מקומות 9,10, מפלגתו של סמוטריץ' תקבל את  חיחידת המימון של המקום ה- 10.

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר ברך על ההסכם שנחתם "רגע לפני שבת, בשורת אחדות לעם ישראל: הגענו להסכמה עם ידידי בצלאל סמוטריץ' על רשימה שוויונית שתרוץ יחד בבחירות הקרובות. נכניס לכנסת לפחות חמישה בן גבירים. ובעז"ה נביא את הימין לניצחון! שבת שלום".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ בירך אף הוא על ההסכם ״שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה״. שמח לבשר לכם שיחד עם חברי איתמר בן גביר הגענו להסכמה על ריצה משותפת בבחירות למען נצחון מחנה הימין בעזרת השם. נמשיך לפעול לחיבורים נוספים. יחד נעשה ונצליח!".