"הוא רצח אותה בדקירות": אחות הנרצחת מתארת את ההתכתבות האחרונה

הבוקר התקבל דיווח על מציאת גופת אישה דקורה בשנות ה-20 לחייה בשטח פתוח סמוך לרחובות. אחות הנרצחת סיפרה: "הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות" | החשוד יובא מחר לדיון בבית משפט בבקשה להאריך מעצרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/22 17:45 כח באב התשפב

"הוא רצח אותה בדקירות": אחות הנרצחת מתארת את ההתכתבות האחרונה
זירת האירוע ברחובות, צילום: דוברות המשטרה

בשעה 05:00 בבוקר (ה') התקבל דיווח במוקד 100 בדבר איתור אישה ללא רוח חיים כשעליה סימני אלימות, בשטח פתוח סמוך לרחובות. היחידה המרכזית במחוז מרכז, יחד עם שוטרי תחנת רחובות וחוקרי הזיהוי הפלילי, פתחו בחקירה, וכעבור מספר שעות נעצר חשוד בשנות ה-20 לחייו, בחשד למעורבות ברצח. החשוד יובא מחר לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשה להאריך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

"הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות"

אחותה של הנרצחת בת ה-27 סיפרה בצהריים כי בהתכתבות בוואטסאפ קבעו השתיים שהנרצחת תגיע יחד  עם החשוד ברצח: "אמרתי לה תבואי איתו. הם חברים טובים והוא תמיד רצה אותה. היא הבהירה לו שלא יהיה ביניהם כלום והוא היה מסיע אותה מכל מקום", כך צוטט ב-ynet.

הנרצחת הסכימה, אולם מזג השיחה השתנה לאחר שהציעה להכין להם לאכול. "היא כתבה שהם מתעכבים שהוא לא מרגיש טוב, ובגלל זה הם מאחרים", אמרה האחות. בהמשך הנרצחת כתבה לאחותה: "עצרנו בכביש. לא נראה לי שנבוא, הוא על הפנים". ההודעה האחרונה היתה של האחות שהשיבה לקורבן כי היא לא המטפלת שלו.

האחות הוסיפה וסיפרה: "הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות", היא תיארה. "הוא היה מתוסכל. הם רבו הרבה פעמים וחזרו להיות בקשר. הם הכירו לפני שלוש שנים דרך חבר משותף. הוא רצה משהו רומנטי והיא לא. הוא בן אדם לארג', מכיר את כל המשפחה. הוא התגורר אצלנו".

מפקד תחנת רחובות, סנ"צ דודי מירון:

פראמדיק מד"א מאיר ולדר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה".