צפו תיעוד: שלושה ערבים תוקפים יהודים בעיר העתיקה

שלושה ערבים נעצרו לאחר שתקפו וזרקו חפצים לעבר עוברי אורח בעיר העתיקה בירושלים על רקע לאומני ונעצרו על ידי המשטרה | היום יוגש נגד החשודים כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/22 09:06 כח באב התשפב

תיעוד:  שלושה ערבים תוקפים יהודים בעיר העתיקה
העיר העתיקה. אילוסטרציה, צילום: משטרת ישראל

חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים השלימו היום (ה') את חקירתם של שלושה ערבים, קטינים תושבי העיר העתיקה, לאחר שזוהו כשהם תוקפים עוברי אורח וזורקים עליהם חפצים בסוף השבוע האחרון בעיר העתיקה בירושלים.

בעקבות סיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד במחוז ירושלים (מבט 2000), לוחמי מג"ב עצרו בתוך זמן קצר שניים מהחשודים במעשים. חשוד נוסף נעצר לאחר שנמלט מהמקום, החליף את בגדיו והמשיך לתקוף עוברי אורח עד שנתפס על ידי השוטרים.

לאחר סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית, הוגשה הצהרת תובע נגד אחד החשודים ומעצרו הוארך עד להיום 25.8 לצורך הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות. שני חשודים הנוספים נשלחו למעצר בית וגם כנגדם צפויים היום כתבי אישום.

נשק ואמל"ח נמצאו בפשיטות של כוחות צה"ל והמשטרה

בתחילת השבוע, לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו ארבעה חשודים בהחזקת אמצעי לחימה וחלקי נשק רבים בעיירה הפלסטינית קטנה ליד ירושלים.

לוחמי משמר הגבול מיחידת עוטף ירושלים פעלו בביתם של חשודים בהחזקת אמצעי לחימה בעיירה קטנה ליד ירושלים. במהלך החיפוש תפסו הלוחמים אמצעי לחימה רבים ביניהם 30 מחסניות של נשקים שונים, 29 חבילות של כדורי 5.56, מחסניות ותחמושת אקדח, 38 כדורי רוגר, 10 כדורים של נשק צלפים, חלקים שונים של נשק M-16 ועוד. 4 חשודים תושבי העיירה נעצרו.