ארבעה בני נוער מבנימין חשודים בפריצה לבתי כנסת וסניף דואר ביישוב

ארבעה קטינים, תושבי יישוב בבנימין, נעצרו בידי בלשי הנוער של המשטרה בחשד כי פרצו למספר מבנים ביישובם | בין המבנים שנפרצו: שני בתי כנסת וסניף דואר, מהם נגנבו סכומי כסף גדולים וחבילות המיועדות לאזרחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/22 17:48 כו באב התשפב

ארבעה בני נוער מבנימין חשודים בפריצה לבתי כנסת וסניף דואר ביישוב
ישוב בבנימין. ארכיון, צילום: Yossi Zamir/Flash90

סערה ביישוב בבנימין: אחרי שבחודש האחרון התקבלו מספר דיווחים על פריצות וגניבות ממבני ציבור ביישוב, נעצרו ארבעה קטינים תושבי המקום בחשד לביצוע המעשים. בין המבנים שנפרצו ישנם שני בתי כנסת וסניף של דואר ישראל הנותן שירותים לתושבי הסביבה.

חבילות דואר וכסף מבתי הכנסת

במשטרה התקבלו דיווחים על כך שנגנבו מבתי הכנסת סכומי כסף המוערכים בכ-5,000 שקלים, ומסניף הדואר נגנבו חבילות רבות אשר הגיעו מחו"ל ומיועדות ללקוחות הסניף. במהלך החקירה התברר כי החשודים הם בני נוער המתגוררים בישוב, והחקירה הוטלה על מחלק הנוער בתחנה אשר ביצע פעולות רבות לאיתור אותם קטינים אשר ביצעו את המעשים.

חלק מהציוד שנגנב

חלק מהציוד שנגנב צילום: דוברות המשטרה

לפני מספר ימים אותרו ארבעת נערים החשודים במעשה על ידי בלשי הנוער ובחיפוש שנערך בבתיהם אותרו ממצאים רבים הקושרים אותם למעשה, ביניהם פרטים אשר נגנבו ככל הנראה. במהלך החיפוש נתפס גם חומר החשוד כסם מסוג קטמין שלא לצריכה עצמית.  

מהמשטרה נמסר כי ארבעת הנערים נחקרו על ידי חוקרי הנוער בתחנה, וכי משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת לסכל עבירות רכוש ולמצות את הדין עם אלו הפוגעים בציבור וברכושו.