הפריימריז במרצ: זהבה גלאון ניצחה את יאיר גולן | לרשימה המלאה

לאחר שנחשפו תוצאות הפריימריז בציונות הדתית, גם במפלגת מרצ חושפים את הרשימה לאחר הפריימריז שהתקיימו היום: זהבה גלאון בראשות. לרשימה המלאה | אחוזי ההצבעה בפריימריז עמדו על שמונים ואחת אחוזים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/22 22:31 כו באב התשפב

הפריימריז במרצ: זהבה גלאון ניצחה את יאיר גולן | לרשימה המלאה
זהבה גלאון. חוזרת לראשות מרצ, צילום: כיפה

לאחר שנחשפו תוצאות הפריימריז בציונות הדתית, גם במפלגת מרצ חושפים את הרשימה לאחר הפריימריז שהתקיימו היום (ג'). אחוזי ההצבעה בפריימריז עמדו על שמונים ואחת אחוזים. זהבה גלאון היא המנצחת הגדולה בקרב על ראשות הרשימה, לאחר שניצחה בפער של עשירם אחוזים את האלוף במילואים יאיר גולן.

צפו בהכרזה:

מרצ אחרי הפריימריז

מרצ אחרי הפריימריז צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כאמור, בראשות המפלגה תוצב זהבה גלאון, יושבת הראש החוזרת. אל המקום השני הגיע מוסי רז, במקום השלישי מיכל רוזין וברביעי עלי סלאלחה. סגן שרת הכלכלה ושר הבריאות מגיעים רק אחריהם, כאשר יאיר גולן מגיע למקום החמישי, בשישי גבי לסקי ורק בשביעי שר הבריאות ניצן הורוביץ.

רשימת מרצ לכנסת ה-25

רשימת מרצ לכנסת ה-25 צילום: מרצ

גלאון אמרה עם הזכייה: "לכל מי שהספידו את מרצ, יש לי חדשות בשבילכם: כמו עוף החול שקם מהעפר לחיים חדשים - הלילה הזה מרצ קמה לתחייה. ומהלילה, מרצ חוזרת לעלות. ממחר בבוקר, כולנו ביחד, נשנס מותניים ונפעל לקראת ה-1 בנובמבר. אנחנו ננצח את הביביסטים והכהניסטים – את אלו שרוצים לדרוס את השמאלנים, לרסק להם את העצמות, לשים אותנו על רכבות ולשלוח אותנו מכאן. את אלו שמבקשים לרסק את בית המשפט העליון ולשפוך אקונומיקה על הפרקליטות. כשמרצ תהיה חזקה בכנסת ביבי-בן-גביר יישארו בחוץ".