נתניהו: יש לי 62 גם בלי שקד

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התראיין היום וסיפק שלל אמירות מעניינות | ראש הממשלה לשעבר חשף שהוא עובד על מנת לאחד בין בן גביר וסמוטריץ' | באשר לעתידו הפוליטי אמר: "גם אם אזכה זו לא תהיה הקדנציה האחרונה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 16:51 כה באב התשפב

נתניהו: יש לי 62 גם בלי שקד
צילום: פלאש 90. איזק הררי

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התראיין היום (ב') לאלמוג בוקר ברשת 13 וסיפק שלל אמירות מעניינות. בין השאר התייחס ראש הממשלה לשרת הפנים איילת שקד ולמפלגת הרוח הציונית שבראשותה וטען: "יש לי 62 גם בלעדיה". 

נתניהו: "נעשה הכל על מנת לאחד בין סמוטריץ' ובן גביר"

אמש הציגה שקד את אמיתי פורת שיוצב במקום השלישי ברשימת הרוח הציונית לכנסת. לאחר שפתחה בדברים על אביו חנן ז"ל ואמרה: "אם יש תמונה שמגדירה את הציונות דתית זו תמונה בשחור לבן, של הרב חנן פורת ז"ל", המשיכה שרת הפנים ואמרה: "יש כאלה שמסתכלים על הגודל שלנו בסקר כזה או אחר. אם יש משפט אחד שמגדיר את הכוח שלנו, זה 'מעט מן האור- דוחה הרבה מהחושך'". נתניהו כאמור לא התרשם מה"כוח" עליו מדברת שקד וטען כי הוא כלל לא צריך אותה בקואליציה העתידית שיקים.

צילום: ברני ארדוב - בנוביץ תקשורת

באשר לשותפים ה"טבעיים" שלו, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ', שאיתם הוא כן מתכנן להקים את הממשלה הבאה אמר נתניהו: " נעשה הכול כדי לאחד את בן גביר וסמוטריץ'". זאת בעקבות מו"מ ארוך בין השניים שלא מצליחים להגיע להסכמות על ריצה משותפת. נתניהו הוסיף כי שניהם: "לא רוצים עוד בחירות".

"גם אם אזכה - זו לא תהיה הקדנציה האחרונה שלי"

נתניהו התייחס גם לעתידו הפוליטי וטען שהוא לא מתכוון ללכת לשום מקום: "גם אם אזכה - זו לא תהיה הקדנציה האחרונה שלי". ראש הממשלה לשעבר גם נשמע מעודד מכמות שיחות הטלפון שקיבל ביממה האחרונה, זאת בעקבות סרטון שהעלה ובו הזמין את הציבור להתקשר למספרו האישי: "כיוון שיש קצת יותר מ-12 אלף שיחות בשעה, קצת קשה לענות לכולם, אבל עניתי לכמה".

בן גביר וסמוטריץ

צילום: פלאש 90

"הטלפון לא מפסיק לצלצל", הוסיף נתניהו. "אנשים רוצים להביא הפיכה, להצטרף אלינו. יש התלהבות עצומה. נמאס להם מהבחירות החוזרות. הם רוצים ממשלה יציבה. רק ממשלה בראשותנו יכולה להוריד את יוקר המחייה. אחרת זה לא עובד. בגלל זה אנשים באים לליכוד. הם גם מבינים שיש עוד הרבה מה לעשות. זה עובד בצורה מדהימה, כי זה אמיתי. אנשים רוצים את המגע ולהביא שינוי".