הרב עמיחי אליהו יוצב במקום הרביעי ברשימת עוצמה יהודית לכנסת

לאחר שמוקדם יותר הערב הוצב אמיתי פורת בנו של הרב חנן פורת ז"ל במקום השלישי ברשימת "הרוח הציונית" כעת מכריזים במפלגת "עוצמה יהודית" כי עמיחי אליהו בנו של הרב שמואל אליהו יוצב במקום הרביעי ברשימה לכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 20:40 כד באב התשפב

הרב עמיחי אליהו יוצב במקום הרביעי ברשימת עוצמה יהודית לכנסת
צילום: ללא

לאחר שמוקדם יותר הערב (א') חשפה איילת שקד כי מי שיוצב במקום השלישי במפלגתה יהיה אמיתי פורת - בנו של הרב חנן פורת, הערב חושפת גם מפלגת עוצמה יהודית את הנציג הרביעי ברשימת המפלגה לכנסת וגם הוא בן של רב: הרב עמיחי אליהו, מייסד ארגון רבני קהילות, נכדו של הרב הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל ובנו של הרב שמואל אליהו.

הרב עמיחי אליהו (43) נשוי + 6, תושב רימונים, הקים את 'איגוד רבני הקהילות' וממקימי בי"ד למוגנות מפני פגיעות מיניות על ידי אנשים בעלי סמכות. בנוסף הקים את ארגון "שדרים" העוסק בחיבור בין יהודי ישראל לתפוצות. הוא יוצב במקום הרביעי ברשימה כאמור, אחרי היו"ר ח"כ בן גביר, מנכ"ל עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף ואלמוג כהן נציג הפריפריה והנגב המוצב במקום השלישי.

צילום: דוד סיתהכל

בן גביר: "הנציג האותנטי של ציבור חובשי הכיפות הסרוגות והשקופות"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: "מדובר ברגע היסטורי לציונות הדתית. הרב עמיחי אליהו, הוא הנציג האותנטי של ציבור חובשי הכיפות הסרוגות והשקופות הנלחם למען הזהות היהודית, ממשיך את מסורת סביו ואביו באהבת ישראל לכל יהודי ויהודיה תוך חיבור אמיתי לעם ישראל".

הרב עמיחי אליהו מסר: "אני שמח בזכות שניתנה לי להיות שליח נאמן לעם ישראל להצטרף לעוצמה יהודית בראשות ח"כ איתמר בן גביר ומאמין שיש לנו בשורה גדולה לציבור בישראל, למען חיבור קהלים מכל החוגים והמגזרים שבאים להיכנס תחת הדגל של אהבת התורה, אהבת עם ישראל ואהבת ארץ ישראל".