הרוג שלישי ביום: פועל נהרג לאחר שנפל לבור בגלבוע | צפו בתיעוד החילוץ

בלאל ג'בארין פועל בן 56 נפל בשעות הצהריים לבור בעומק של כשמונה מטרים באתר בנייה ביישוב גדיש שבמועצה האזורית גלבוע | צוותי כיבוי והצלה שהגיעו למקום חילצו את הגופה ונאלצו לקבוע את מותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 16:29 כד באב התשפב

הרוג שלישי ביום: פועל נהרג לאחר שנפל לבור בגלבוע | צפו בתיעוד החילוץ
צילום: כב"ה צפון

בלאל ג'בארין, פועל בן 56, נפל היום (א') בצהריים לבור בעומק של כשמונה מטרים באתר בנייה ביישוב גדיש במועצה אזורית גלבוע. לאחר מאמצי חילוץ שנמשכו למעלה משעתיים הצליחו כוחות כיבוי והצלה מתחנת עפולה ונוף הגליל להוציא את גופתו מהבור ונאלצו לקבוע את מותו. 

בשעה 11:40 התקבל דיווח במוקד 102 של כבאות והצלה צפון על פועל אשר נפל לבור בגובה 8 מטרים באתר בניה ביישוב גדיש שבצפון. הבור נחפר בעקבות ביצוע עבודות תשתית באתר בנייה במקום. שישה צוותי כיבוי והצלה מתחנות עפולה ונוף הגליל זינקו למקום ולאחר כשעתיים וחצי של פעולות מורכבות, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים חולץ ג'בארין כשהוא ללא רוח חיים. 

צפו בפעולת החילוץ: 

מתחילת השנה נהרגו 45 פועלים באתרי בנייה

מפקד האירוע רב רשף מיכאל גולדנברג סיפר: "בשל מורכבותו ואופיו של אירוע מסוג זה מיד עם קבלת ההודעה הוחלט להקפיץ את היחידה לחילוצים מיוחדים לזירה. עם הגעת הצוותים הראשונים לאירוע התקבלה תמונת המצב ונראה כי הלכוד מחוסר הכרה ואינו מתקשר עימנו, לאחר עבודה סיזיפית ומורכבת חולץ הפועל אשר היה לכוד מתחת לערימת אדמה וצינור שהקשה מאוד על פעולת החילוץ. גורמי רפואה קבעו את מותו במקום".

כזכור, רק הבוקר נהרגו שני פועלים, חסן ודיאב ותד, לאחר שנמחצו למוות על ידי מעלית שקרסה באתר בנייה בטירת הכרמל. שלושה פועלים נוספים שהיו בתוך המעלית נפצעו באורך בינוני. מתחילת השנה נהרגו 45 פועלים באתרי בנייה.

צפו בעבודות החילוץ מתוך הבור: