סמוטריץ' פונה לימין הרך: "שלושה מנדטים שיהיו לשון המאזניים"

יושב ראש הציונות הדתית התראיין וסיפר על המשא ומתן עם בן גביר והמחלוקת ביניהם: "אני רוצה להרחיב את גבולות הגוש ולא לשחק בתוכו, יש שלושה מנדטים שהם אנשי ימין שקשה להם עם סמוטריץ' ובן גביר ונתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 13:34 כד באב התשפב

סמוטריץ' פונה לימין הרך: "שלושה מנדטים שיהיו לשון המאזניים"
סמוטריץ', צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

72 יום לבחירות: המאבק בין סמוטריץ' לבן גביר הגיע לנקודת רתיחה עם הכרזתו של יושב ראש עוצמה יהודית על ריצה עצמאית, ובראיון היום (א') ברדיו 103FM הגיב יושב ראש הציונות הדתית למהלכים האחרונים של בן גביר.

האזינו:

"בסקרים היו הרבה מנדטים גם לבנט, שאשא ביטון ואורלי לוי. יש הרבה הבדל בין הסקרים למציאות, הציונות הדתית בנויה על בייס. גם פייגלין מילא אולמות ורשתות, זה לא החזיק מעמד בקלפי. אני מנסה לנהל את המשא ומתן על מיקסום האלקטורט שבגוש", אומר סמוטריץ'.

"יש 3 מנדטים שהם אנשי ימין שקשה להם עם סמוטריץ' ובן גביר ונתניהו", אבחן יושב ראש הציונות הדתית, "הם יהיו לשון המאזניים, ובינתיים האלטרנטיבה שלהם היא ללכת לישראלבלוף של גנץ ואיזנקוט. אם לא נתארגן בצורה שתאפשר להם להצביע לצד הנכון נאבד אותם. אני רוצה שהם יבינו את גודל השעה, וזה עניין של איזונים".

לדבריו, "אני כל הזמן אומר לאיתמר: אני רוצה שנלך ביחד, אבל צריכים לבנות בסוף משהו מאוזן שלפחות לא טורק להם את הדלת", והדגיש: "אני באתי לפוליטיקה כדי לאחד את הציונות הדתית", והוסיף: "לצערי איתמר קיבל החלטה חד צדדית, אני מאוד מקווה שהוא עדיין יתעשת ויחזור בו".