מטפס הרים ישראלי נהרג באינדונזיה

בפעם השנייה בתוך שבוע מטפס הרים ישראלי מוצא את מותו: צעיר שטייל באינדונזיה נפל ונהרג, בשלב זה עדיין מתבצעות פעולות לחילוץ גופתו של ההרוג

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/22 21:56 כג באב התשפב

מטפס הרים ישראלי נהרג באינדונזיה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

עצוב: מטפס הרים ישראלי מצא אתמול (ו') את מותו באינדונזיה, בשלב זה עדיין מתבצעות פעולות לחילוץ גופתו של ההרוג מהמקום שבו מצא את מותו. חברת החילוץ מגנוס בסיוע חברות חילוץ מקומיות פועלים לחילוץ גופתו של ההרוג. קונסולית ישראל בסינגפור עוקבת אחר פעולות החילוץ . ההרוג עלה לטיפוס על  הר Rinjani בעיר Lombok מעד נפל ונהרג. בשלב זה לא ניתן למסור פרטים נוספים.

נזכיר כי רק לפני ארבעה ימים, צעיר ישראלי כבן 20 נהרג באקוודור, לאחר שנפל בזמן טיפוס לפסגת הר, כך נמסר ממשרד החוץ. התקבל דיווח בשגרירות ישראל באקוודור על צעיר ישראלי, בשנות ה-20 לחייו, שנהרג מנפילה בזמן טיפוס לפסגת Cotopaxi, Pichincha, בסמוך לבירה קיטו.

השגריר הישראלי בקיטו, זאב הראל, עדכן את מנהלת המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי, ענת אביתר, במהלך הלילה על מנת ליידע את המשפחה ולהתחיל בתהליך העברת הארון לישראל. המשפחה קיבלה את הבשורה המרה והמחלקה לישראלים בחול יחד עם קונסול השגרירות, שגיא רבובסקי, מלווים את המקרה ומסייעים בכל הנדרש.