"חטפתי אבן, מלא דם": בעלה של האישה שנפצעה בפיגוע האבנים משחזר את האירוע

ברוריה ארמה נפגעה מיידוי אבנים במהלך נסיעה ליד מבוא דותן: "ירדנו את כל הירידה והגענו לעמק דותן, החלון היה פתוח, ופתאום היא אומרת שהיא חטפה אבן, הסתכלנו והיה מלא דם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/22 22:54 כ באב התשפב

"חטפתי אבן, מלא דם": בעלה של האישה שנפצעה בפיגוע האבנים משחזר את האירוע
אילוסטרציה, צילום: ללא

אישה כבת 72 נפגעה הערב (ד') מאבנים שיידו מחבלים עבר הרכב בו נסעה סמוך למבוא דותן. האישה ובעלה המשיכו בנסיעה עד מעבר ריחן, שם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו את בני הזוג לבית החולים העמק שבעפולה. אלי ארמה, בעלה של ברוריה שנפגעה במצב קל, שיחזר את רגעי האימה.

"יצאנו אני וברוריה אשתי עם המכונית ממבוא דותן. ירדנו את כל הירידה והגענו לעמק דותן, ופתאום החלון היה פתוח, ופתאום היא אומרת שהיא חטפה אבן, הסתכלנו והיה מלא דם, הטלפון היה אצלה והיא התקשרה למוקד ומיד הביאו אמבולנס. נתתי גז עד מעבר ריחן, כי אי אפשר לעמוד בדותן".

על פי דבריו של אלי, ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, היה הראשון לדבר ולהרגיע את ברוריה. "הראשון שהתקשר היה ראש המועצה, ואמרתי לו שהיא פגועה עם מלא דם, הוא אמר לו לתת לו אותה ואמר: תחזיקי מעמד ברוריה, ויהיה לך טוב, יהיה בסדר", אמר ארמה.

לפיד בישיבת הממשלה: מי שפוגע באזרחי ישראל, לא יהיה לו לאן לברוח

בפתח ישיבת הממשלה בתחילת השבוע, ראש הממשלה, יאיר לפיד, התייחס לפיגוע בירושלים שאירע במוצאי שבת האחרון. "בפיגוע ירי  בירושלים נפצעו שמונה אנשים, שניים מהם קשה. כוחות הביטחון היו במקום אחרי דקות בודדות, ובמהלך כל הלילה נערך מרדף בשיתוף שב"כ, ימ"מ וכוחות משטרה גדולים. המחבל הסגיר את עצמו הבוקר למשטרת ישראל ונמצא כרגע בחקירה", אמר לפיד.

עוד הוסיף ואמר כי "בהערכת המצב שקיימתי היום עם השר לביטחון פנים, המפכ"ל ומפקד מחוז ירושלים, צויין כי מדובר במפגע בודד, תושב העיר בעל עבר פלילי. יש מסקנה אחת מהאירוע הזה, כמו מאירועים קודמים: מי שפוגע באזרחי ישראל, לא יהיה לו לאן לברוח. אנחנו נרדוף ונשיג אותם בכל מקום ונמצה איתם את מלוא חומרת הדין".