משכו בידי הפעוטות והטיחו על המזרן: כתבי אישום נגד 3 מטפלות מהצפון

כתבי אישום חמורים הוגשו נגד שלוש מטפלות תושבות סלאמה שבגליל, בחשד להתעללות. במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות להטיל אימה על ילדי המעון | המשטרה: "רואים בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/22 14:46 יח באב התשפב

משכו בידי הפעוטות והטיחו על המזרן: כתבי אישום נגד 3 מטפלות מהצפון
אילוסטרציה, צילום: Moshe Shai/Flash90

חוקרי משטרת מחוז צפון סיימו לאחרונה את חקירתן שלוש מטפלות במעון פעוטות סמוך לכרמיאל, הנאשמות בשורת מעשי אלימות בילדי המעון. בסיום החקירה הרגישה הוגש הבוקר (ב') כתבי אישום חמורים כנגד שלוש המטפלות בגילי 22, 22 ,41, תושבות סלאמה שבגליל, באמצעות פרקליטות מחוז חיפה.

עם קבלת תלונה שהתקבלה במשטרת ישראל על חשד להתעללות במעון ילדים ,שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה, שכאמור, במהלכה נעצרו שלוש המטפלות המעון בחשד להתעללות.

חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים שכללו הורדת מצלמות וגביית מספר עדויות .במהלך החקירה הקשה שניהלו, צפו החוקרים בהקלטות במשך שעות רבות שתעדו את מעשי האלימות שחוו ילדי המעון במספר רב של הזדמנויות. במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות להטיל אימה על ילדי המעון ולהשתמש כלפיהם באלימות פיזית שכללה משיכות בידיים, הטחות על המזרן וכיסוי כל הגוף של הילדים בשמיכה תוך הפעלת כח על גופם.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים".