השר הסרוג בפוסט מרגש: "תחושה ששני הילדים שלי התחתנו"

שר התרבות וחבר כחול לבן-התקווה החדשה, חילי טרופר שיתף את סיפור אהבתם של נהגו ומאבטחו והרלשי"ת שלו לכבוד חתונתם: "הם הכירו בלשכה, התאהבו מבלי ששמתי לב ואמש התחתנו בשמחה גדולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/22 14:45 טו באב התשפב

השר הסרוג בפוסט מרגש: "תחושה ששני הילדים שלי התחתנו"
צילום: ינאי יחיאל

כל זוג צעיר מכיר את השאלה היכן הם הכירו. חלקם יענו שהם הכירו בתנועת הנוער, בתיכון, בשליחות ועוד תשובות מגוונות. אך לא בכל יום שומעים על זוג שנפגש לראשונה במשרדו של שר בכיר בממשלה. לכבוד ט"ו באב, שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שיתף בפוסט באינסטגרם את קהל עוקביו על סיפור אהבתם של הזוג שעבד יחד איתו בלי שהוא שם לב לקשר החדש שנרקם.

"תחושה ששני ילדים שלי התחתנו. מנחם הוא הנהג והמאבטח שלי. שי היא הרל"שית שלי. הם הכירו בלשכה, התאהבו מבלי ששמתי לב ואמש התחתנו בשמחה גדולה", פתח בהתרגשות שר התרבות את דבריו.

הם הגיעו מאושרים, האמת וטוב הלב שעולה על גדותיו

טרופר הציג את החתן והכלה ואמר כי יש לו קשר מיוחד איתם. "את מנחם אני מכיר כבר 13 שנים, מאז שהיה תלמיד שלי. בבקרים הייתי נוסע לביתו כדי לנסות להעיר אותו ולהביא אותו לבית הספר. בדרך כלל הוא לא היה מתעורר מהדפיקות בדלת, אז הייתי מטפס ונכנס דרך חלון המטבח שתמיד היה פתוח, קופץ מהשיש, ניגש אליו לחדר, מושך ממנו את השמיכה, ואם צריך גם שופך עליו קצת מים. עד שהוא היה מתעורר. בקללות. אבל אז נרגע ובא איתי ללימודים. שמרנו על קשר קרוב, ובשנתיים האחרונות, כשר, הוא צמוד אלי. אני מרגיש הכי בטוח איתו".

"את שי אני מכיר שנתיים. היא היתה מזכירה במשרד עוד מתקופת קודמתי מירי רגב. לא חשבתי להשאיר אותה, אלא רק עד שאמצא מישהי שתתאים להיות ראש הלשכה שלי. חיפשתי מישהי, הזמן התארך ובינתיים היא עבדה איתי, עד שהבנו שאין מה לחפש רחוק, משום שהאוצר מצוי כאן ממש מתחת לאף. היא נשארה כאן והפכה להיות קצת הבוסית שלי, שמנהלת אותי ביד רמה ובמחויבות אין סופית. אני הכי סומך עליה בעולם".

אומרים אהבה יש בעולם ואתמול התרגשתי כפי שלא התרגשתי הרבה זמן

שר התרבות הזכיר את למרות הכאבים שחוו הזוג בעבר, הם הגיעו לחופה מאושרים. "בשנה האחרונה, נרקם סיפור אהבה בין שני האנשים המתוקים והמיוחדים האלה, שאהובים עלי כאילו היו ילדי. הם הגיעו לחופה כל אחד עם הכאבים שלו – שי איבדה את אביה, מנחם איבד את אימו ועם עוד צלקות שאספו בדרך".

"אבל, הם הגיעו מאושרים, עם הנפש היפה שלהם, הערכים, הכישרונות, החסד, האמת וטוב הלב שעולה על גדותיו. אומרים אהבה יש בעולם ואתמול התרגשתי מעוצמתה כפי שלא התרגשתי הרבה זמן. מזל טוב שי ומנחם אהובים!"