בעלה ואביהן של ההרוגות בתאונה הקטלנית בירושלים: "לכל אחד יש את הזמן שהוא צריך להיות בעולם"

בעלה של שושנה ואביהן של חיה-שרה וחנה, הרב דב גלושטיין ספד בהלוויה: "קיבלנו אתכן לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה" | יאיר לפיד על התאונה: "הלב נשבר, שלא תדעו עוד צער"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/22 14:05 טו באב התשפב

בעלה ואביהן של ההרוגות בתאונה הקטלנית בירושלים: "לכל אחד יש את הזמן שהוא צריך להיות בעולם"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאות השתתפו בהר המנוחות במסע ההלוויה של שושונה גלושטיין (40) ושתי בנותיה, חיה-שרה (7) וחנה (3) שנהרגו בתאונה בו נהג אוטובוס של אגד איבד שליטה והתנגש בחנות ברחוב שמגר בירושלים. בתאונה נפגעו עוד פצועים אחרים. הבעל והאב, הרב דב גלושטיין, הספיד במסע הלוויה.

"קיבלנו את אמא לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה. קיבלנו את שרה לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה. קיבלנו את חני לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה, והנוכחים פרצו בבכי מר. לכל אחד יש את הזמן שהוא צריך להיות בעולם. בזה אנחנו מאמינים", הספיד בעלה ואביהן של ההרוגות.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפיד: שולח ניחומים חמים למשפחה שאיבדו אתמול את היקר להם מכל

כאמור, אמש (ה') נהג אוטובוס של אגד איבד שליטה והתנגש בחנות ברחוב שמגר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שושנה גלושטיין, אישה הרה בשנות השלושים לחייה, ושל בנותיה, חיה-שרה בת 7 וחנה בת השנתיים.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כוחות מד"א העניקו טיפול ראשוני מציל חיים לשישה פצועים נוספים בהם: צעירה בת 21 במצב קשה, 2 פצועים בינוני, ביניהם ילד כבן 6, ועוד שלושה פצועים קל, ביניהם ילד בן 4 ותינוקת בת שנה. חלק מהפצועים היו לכודים מתחת לאוטובוס ובסמוך לו.

ראש הממשלה, יאיר לפיד ניחם  את משפחת גלושטיין: "שולח ניחומים חמים לרב דב גלושטיין ומשפחתו, שאיבדו אתמול את היקר להם מכל, האם שושנה ושתי הבנות חיה-שרה וחנה בתאונה מחרידה. הלב נשבר, שלא תדעו עוד צער".

יממה קטלנית בכבישים: שני הרוגים בתאונת דרכים סמוך ליד מרדכי

כמה שעות אחרי האסון בירושלים, בו אוטובוס התדרדר ופגע באם ובשתי בנותיה,תאונה קטלנית אירעה הבוקר (ו') בכביש 4 לצפון סמוך ליד מרדכי.  יואב חדרי וחנוך טלקר ניסו לסייע לנפגעים בתאונת דרכים אחרת, ונדרסו למוות כשחצו את הכביש. אחרי פרסום השמות, נודע כי חמשת ההרוגים בשתי התאונות הקלטניות הינם תושבי אופקים.

צילום: דוברות מד"א

בשעה 04:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על התאונה בכביש 4 לכיוון צפון סמוך ליד מרדכי. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של השניים. לבית החולים ברזילי באשקלון פונו שני בני אדם נוספים שהיו מעורבים בתאונות: גבר בן 28 פונה כשהוא פצוע באורח בינוני עם חבלות בגפיים ובצוואר וגבר בן 67 פונה כשהוא פצוע באורח קל.