יממה קטלנית בכבישים: שני הרוגים בתאונת דרכים סמוך ליד מרדכי

לפנות בוקר נהרגו שני נהגים מפגיעת כלי רכב בכביש 4 כדי לעזור לנפגעים מתאונה אחרת | הותרו לפרסום שמות ההרוגות בתאונת האוטובוס בירושלים: שושנה גלושטיין, ובנותיה חיה-שרה וחנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/22 07:23 טו באב התשפב

יממה קטלנית בכבישים: שני הרוגים בתאונת דרכים סמוך ליד מרדכי
צילום: דוברות מד"א

הקטל בכבישים נמשך:כמה שעות אחרי האסון בירושלים, בו אוטובוס התדרדר ופגע באם ובשתי בנותיה, תאונה קטלנית אירעה הבוקר (ו') בכביש 4 לצפון סמוך ליד מרדכי. שני הולכי רגל ניסו לסייע לנפגעים בתאונת דרכים, ונפגעו כשחצו את הכביש.

בשעה 04:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על התאונה בכביש 4 לכיוון צפון סמוך ליד מרדכי. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של השניים. לבית החולים ברזילי באשקלון פונו שני בני אדם נוספים שהיו מעורבים בתאונות: גבר בן 28 פונה כשהוא פצוע באורח בינוני עם חבלות בגפיים ובצוואר וגבר בן 67 פונה כשהוא פצוע באורח קל. 

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר בכביש 4 לכיוון צפון סמוך ליד מרדכי, במהלכה נקבע מותם של 2 בני אדם, שמתחקור ראשוני ככל הנראה עצרו במקום על מנת לסייע לאדם אחר שביצע תאונה. כביש 4 נחסם לתנועה מצומת יד מרדכי לצומת זיקים בשני הכיוונים בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

ההרוגות באסון אמש בירושלים: שושנה גלושטיין ובנותיה חיה-שרה וחנה

אמש (ה') נהג אוטובוס של אגד איבד שליטה והתנגש בחנות ברחוב שמגר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שושנה גלושטיין, אישה הרה בשנות השלושים לחייה, ושל בנותיה, חיה-שרה בת 7 וחנה בת השנתיים. 

צילום: לא ידוע

כוחות מד"א העניקו טיפול ראשוני מציל חיים לשישה פצועים נוספים בהם: צעירה בת 21 במצב קשה,  2 פצועים בינוני, ביניהם ילד כבן 6, ועוד שלושה פצועים קל, ביניהם ילד בן 4 ותינוקת בת שנה. חלק מהפצועים היו לכודים מתחת לאוטובוס ובסמוך לו.

נתנאל ליפשיץ ובר עזר, פראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, מתחת לחלקו האחורי של האוטובוס ראינו אשה כבת 30 ופעוטה כבת 3 שוכבות מחוסרות הכרה, עם חבלות קשות, ביצענו בדיקות רפואיות, הן היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן, מתחת לאוטובוס נלכדה ילדה כבת 7 שלא ניתן היה להגיע אליה, היא הייתה מחוסרת הכרה ולאחר הרמת האוטובוס היא חולצה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".