התאונה בכביש 57: נקבע מותה של אישה כבת 60 | ילדה בת 5 במצב אנוש

תאונת דרכים קשה בין משאית וכלי רכב פרטי בכביש 57 בסמוך לצומת בארותיים | נקבע מותה של אישה כבת 60 | ארבעה פצועים הועברו לבתי החולים בהם ילדה כבת 5

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/22 18:14 יד באב התשפב

התאונה בכביש 57: נקבע מותה של אישה כבת 60 | ילדה בת 5 במצב אנוש
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 16:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מגן דוד אדום על תאונת דרכים בין רכב פרטי ומשאית בכביש 57 סמוך לצומת בארותיים. פראמדיקים של מד"א שהוזעקו למדום העניקו טיפול ראשוני ומציל חיים לחמישה פצועים בדרגות חומרה שונות בהם אישה כבת 60 שהייתה מחוסרת הכרה וילדה בת 5 במצב אנוש. לאחר מאמצי החייאה נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותה של האישה.

ארבעת הפצועים הנותרים הועברו לבתי החולים ביניהם ילדה כבת 5 במצב אנוש שהועברה לבית החולים לניאדו כשהיא מורדמת ומונשמת לבי"ח. גבר בן 23 במצב בינוני עם חבלת בטן הועבר לבית החולים הלל יפה ובנוסף אישה כבת 40 וילדה כבת 10 פונו לבי"ח מאיר. 

ילדה כבת 5 במצב אנוש, במהלך פעולות ההחייאה שב ליבה לפעום

אבי מלכה, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירת התאונה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית ורכב פרטי. אישה כבת 60 שכבה על הכביש כשהיא מחוסר הכרה, ללא דופק ללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאצלנו לקבוע את מותה. ילדה כבת 5 שכבה בסמוך לרכב כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בה פעולות החייאה בשטח והיא הועברה לניידת טיפול נמרץ שהמשיכה את הטיפול הרפואי המאומץ במהלכו ליבה שב לפעום, היא הורדמה והונשמה ופונתה לבי"ח לניאדו במצב קריטי. גבר בן 23 ששכב על הכביש בהכרה כשהוא סובל מחבלת בטן טופל בזירת התאונה ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח הלל יפה. בנוסף אישה כבת 40 וילדה כבת 10 פונו לבי"ח מאיר כשהן בהכרה. נהג המשאית שהתהלך בזירת התאונה לא נזקק לטיפול רפואי"