הפריימריז בליכוד | לאחר ספירת הקולות אלו התוצאות העדכניות

אחרי ספירת הקולות, כמה מחברי הכנסת הבולטים והוותיקים של הליכוד נדחקו אחורה: יריב לוין ואלי כהן בראש, ישראל כ"ץ יולי אדלשטיין בעשירייה השנייה, וגלית דיסטל נדחקה למקום ה-20 | הרשימה המלאה והמעודכנת

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/22 15:14 יד באב התשפב

הפריימריז בליכוד | לאחר ספירת הקולות אלו התוצאות העדכניות
הליכוד , צילום: Gili Yaari/Flash90

הליכוד חוגגת דמוקרטיה: אתמול נפתחו 110 הקלפיות והפריימריז של הליכוד יצאו לדרך. מתפקדי המפלגה בחרו עד השעה 22:30 את המועמדים המועדפים עליהם לכנסת ה-25. 58% הצבעה וכמעט 80,000 מצביעים. אחרי ספירת הקולות, יריב לוין, אלי כהן ויואב גלנט תופסים את המקומות הראשונים. יו"ר הכנסת לשעבר ומספר 2 בליכוד, יולי אדלשטיין במקום ה-18, וגילה גמליאל נכנסת לתמונה במקום ה-30. התוצאות אינן סופיות, כי יש שש קלפיות בעייתיות.

מי שמאוכזבת וקיבלה תוצאה טובה במדגם וצללה אל תחתית העשירייה השנייה היא חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן שירדה למקום ה- 20 ברשימה. חבר הכנסת לשעבר, ניסים ואטורי, הצליח להשתבץ כנציג מחוז צפון במקום ה-21.

צילום: כיפה

המתמודדים הסרוגים מובילים במחוזות יו"ש וירושלים

אביחי בוארון, תושב עמיחי המתמודד על משבצת יו"ש בפריימריז של הליכוד, גבר על ראש מועצת שומרון לשעבר, גרשון מסיקה. חבר הכנסת לשעבר, עמית הלוי, תופס את המקום הראשון בפער גבוה מול שאר המתמודדים על משבצת מחוז ירושלים.

אוחנה: יש פה את הריבון האמיתי בליכוד והם המתפקדים

על פי תוצאות המדגם של דיירקט פולס שנערך עבור ערוץ 14, שנערך באמצעות מערכת דיגיטלית  שהתפרסמו אתמול, עלה כי יריב לוין ואמיר אוחנה יעמדו בראש רשימת הליכוד. אמש (ד') התראיינו חברי הכנסת המובילים לחדשות כיפה.  

אחד המועמדים ששדרג את מקומו ברשימה הוא חבר הכנסת אמיר אוחנה. אחרי פרסום תוצאות המדגם, אמר חבר הכנסת: "ברוך ה' ומחכים לעוד חברים, יש פה את הריבון האמיתי בליכוד והוא המתפקדים".

בראיון לחדשות כיפה, סימן יריב לוין את המטרה העיקרית שהיא לנצח בבחירות הקרובות: "נחכה בסבלנות לתוצאות הסופיות, אני לא רוצה להתייחס בשלב הזה, אני יכול להגיד דבר אחד, הליכוד הוכיח היום עוצמה אדירה ואני לוקחים את כל האנרגיה הזאת כדי לנצח בבחירות".