דני דנון: "אחוזי ההצבעה בהתיישבות לא טובים"

יו"ר הליכוד העולמי פנה למתפקדי הליכוד בהתיישבות לצאת ולהצביע בפריימריז לליכוד: "אני קורא לכל מי שרוצה להחיל ריבונות, לחזק את התיישבות ביהודה ושומרון, למשול בארץ ישראל לצאת עכשיו ולהצביע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 18:17 יג באב התשפב

דני דנון: "אחוזי ההצבעה בהתיישבות לא טובים"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הליכוד חוגגת דמוקרטיהבשעה 09:00 בבוקר (ד') נפתחו 110 הקלפיות והפריימריז של הליכוד יצאו לדרך. מתפקדי המפלגה יבחרו עד השעה 21:00 את המועמדים המועדפים עליהם לכנסת ה-25. בעקבות אחוזי ההצבעה הנמוכים, פנה יו"ר הליכוד העולמי וחבר הכנסת לשעבר, דני דנון למתפקדי ההתיישבות לצאת ולהצביע.

"חבריי נאמני ארץ ישראל, אחוזי ההצבעה בהתיישבות לא גבוהים מספיק. אני קורא לכל מי שרוצה להחיל ריבונות, לחזק את התיישבות ביהודה ושומרון, למשול בארץ ישראל לצאת עכשיו ולהצביע. תתקשרו לחברים ולקרוב משפחה לחזק את המועמדים האידיאולגים. צאו להצביע", קרא דנון למתפקדים.

אתם החברים האמיתיים אשר סללתם את הדרך שאיפשרה לי לייצג אתכם

בפוסט שפרסם הבוקר בפייסבוק כתב דנון כי "לאחר שהות ארוכה באו״ם בה ייצגתי בכבוד ובגאווה את המדינה שלנו אני חוזר היום לזירה הליכודית על מנת להמשיך ולתרום לתנועה ולמדינתנו האהובה. כאשר יצאתי עם משפחתי לשליחות החשובה ידעתי שהחזרה לא תהיה קלה, אך כמי שגדל בתנועה ומכיר היטב את רחשי ליבה אני בטוח שאזכה להכרת הטוב מחברי הליכוד". 

דנון הוסיף ואמר כי "בבוקר מרגש זה בו אני מבקש את התמיכה והסיוע אני יודע שאתם החברים האמיתיים אשר סללתם את הדרך שאיפשרה לי לייצג אתכם בכבוד תעמדו לצידי גם היום. מבקש את עזרתכם הפעילה היום בכל קלפי וקלפי. אני מעריך את העזרה והאמונה. ברוך ה' אחרי יום ארוך  נחגוג הלילה את חזרתי לנבחרת".