אמיר אוחנה: "אני רוצה להיות להיות בעשירייה הראשונה"

חבר הכנסת מקווה כי הוא יגיע למקומות הראשונים ברשימת הליכוד: "בשאיפה כמה שיותר גבוה, אני מאמין שכך יהיה" | על סוגיית השריונים בליכוד: "אני חושב שמרווח מסוים של כמה שריונים זה דבר טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 17:35 יג באב התשפב

אמיר אוחנה: "אני רוצה להיות להיות בעשירייה הראשונה"
צילום: עמיאל ירחי

הליכוד חוגגת דמוקרטיהבשעה 09:00 בבוקר (ד') נפתחו 110 הקלפיות והפריימריז של הליכוד יצאו לדרך. מתפקדי המפלגה יבחרו עד השעה 21:00 את המועמדים המועדפים עליהם לכנסת ה-25, ומי שמקווה להשתחל לעשירייה הראשונה של הליכוs הוא חבר הכנסת אמיר אוחנה.

בראיון לחדשות כיפה, חבר הכנסת מהליכוד הביע אופטימיות זהירה על סיכויי ההצלחה שלו בפריימריז. "נראה לי שטובים, השאלה היא מהי הצלחה, אני רוצה להיות בעשיריה הראשונה ובשאיפה כמה שיותר גבוה. אני מאמין שכך יהיה", ענה אוחנה.

איזה תפקיד אתה מסמן ליום שאחרי?

"אני לא מסמן לפני שאנחנו צדים את הדב. לצוד את הדב זה אומר לנצח את בבחירות הכלליות  ב-1 לנובמבר. אם נבוא עם הנבחרת הכי טובה, מנוסה ורהוטה שיכולה לשכנע את הציבור הישראלי אנחנו יכולים לנצח. אגב, לא עם 61 אלא עם 63-64 מנדטים ואז אומר לכם איזה תפקיד אני רוצה".

הליכוד

הליכוד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

השריונים מזיקים לכם?

"אני הצבעתי בעד השריונים, אני חושב שמרווח מסוים של כמה שריונים זה דבר טוב. יו"ר התנועה רואה ראייה רחבה מלמעלה והוא יכול לשלב אנשים שיש להם ערך לסיעה ולתנועה אבל אני בטוח שזה יעבור".

כמה הדילים משחקים כאן תפקידים וכמה זה הדמות עצמה?

"בגדול רוב המתפקדים הם חופשיים ומיעוטם בדילים. אלא שאחוז ההצבעה אצל הדילים הוא גבוה יותר מאשר אצל החופשיים. כרגע אנחנו עומדים על 25-30% בארץ וזה מעט ולא מספיק. אנחנו אחרי מחצית היום ולכן היינו מצפים לאחוז גבוהה יותר. מכיוון שזה לא כך, אני חושש שהשפעה של הדילים כרגע גבוה מדי".