בר-לב אחרי שנדחק לתחתית הרשימה: "הבוחר אמר את דברו"

אחרי שנה שנדחק למקום התשיעי ברשימת העבודה, השר לביטחון פנים מתייחס לתוצאות הבחירות: "אני כאן כדי להמשיך לנווט את העשייה החשובה הזו, יש לא מעט הישגים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 16:50 יג באב התשפב

בר-לב אחרי שנדחק לתחתית הרשימה: "הבוחר אמר את דברו"
עמר בר לב, צילום: Miriam Alster/Flash90

מפלגת העבודה בחרה רשימה חדשה שתרוץ לכנסת הבאה. אחד המפסידים הגדולים בפריימריז הוא השר עמר בר-לב שנדחק למקום התשיעי ולא הצליח להתחמק מ-"קללת" המכהנים בתפקיד השר לביטחון פנים. שלל האמירות השנויות במחלוקת שליוו את הקדנציה של בר לב תרמו ככל הנראה לצניחתו ברשימה. היום (ד') התייחס השר לביטחון פנים לתוצאות הבחירות המאכזבות.

בחשבון הטוויטר שלו כתב שר הביטחון הפנים כי "הבוחר במפלגת העבודה אמר את דברו. ממשיכים קדימה - יש עוד משימות לממש ותוכניות לקדם במשרד לביטחון הפנים. כבר הבוקר עסקתי כרגיל בנושאים הקשורים בביטחונם של אזרחי ישראל".

בר-לב: היו לי בחיים רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה

למרות התוצאות המאכזבות, בר-לב מתכוון להמשיך בעבודתו כשר לביטחון פנים. "אני כאן כדי להמשיך לנווט את העשייה החשובה הזו - בשנה האחרונה יש לא מעט הישגים, ואין לי ספק שבחודשים הקרובים תימשך המגמה הזו, שאת פירותיה רואים כבר עכשיו, ויראו ביתר שאת בעתיד".

מפלגת העבודה לאחר בחירות הסבב הרביעי

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"היו לי, בחיי הבוגרים, רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה, אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל. היא חשובה ממני. גם עכשיו. אני לא מקפל את הדגל המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה, אלא ממשיך לשאת אותו בגאווה".

גלעד קריב: שרי מפלגת העבודה המצוינים לקחו על עצמם משימות קשות

חבר הכנסת גלעד קריב, שנבחר במקום השני והשלישי ברשימה הודה לבוחרים ואמר: "תודה לאלפי חברי וחברות העבודה שנתנו לי את קולם, ובחרו היום בנבחרת מצוינת ומרשימה. יחד עם יו"ר המפלגה נעשה הכל כדי להגדיל את כוחה של מפלגת העבודה, ועל מנת להבטיח שישראל לא תנוהל על ידי קואליציה של קיצונים וקנאים".

בהתייחס למפלתם של עמר בר לב ונחמן שי שלא הצליחו להתברג גבוה למרות שכיהנו בתפקידים מיניסטריאלים וזכו לחשיפה לא מעטה אמר קריב: "שרי מפלגת העבודה המצוינים לקחו על עצמם משימות קשות" והוסיף: "יש לנו את הרשימה הכי מגוונת והכי מעניינת. ממחר בבוקר נעבוד קשה כדי שכמה שיותר מחברי הרשימה יכהנו בכנסת הבאה".

רשימת מפלגת העבודה המלאה לבחירות לכנסת:

1. מרב מיכאלי
2. נעמה לזימי
3. גלעד קריב
4. אפרת רייטן
5. רם שפע
6. אמילי מואטי
7. יאיא פינק
8. אבתיסאם מראענה
9. עמר בר לב
10. מהרטה ברוך
11. אמיר חניפס
12. מאיה נורי
13. רז קרני
14. אלסה ברוך יאסו
15 גברי בר גיל
16. הדס שהרבני סיידון
17. נחמן שי
18. אליס גולדמן
19. תומר אביטל
20. דינה דיין
21. גיל ביילין
22. עינת קולמן
23. יאיר טרצ׳יצקי
24. קובי קיסוס
25. פרחאן אבו ריאש
26. ברוך לגזיאל
27. רועי ברזילי
28. ניסים לסרי
29. יואב אגמי
30. ירון גדות
31. רועי מימרן
32. חיים נהון
33. אבי לוי
34. נחום ירמיהו