"עבירות מין בילדות בגילאי 6-8": בית המשפט התיר לחשוף את תמונתו של החשוד

משטרת ישראל עצרה אדם ממרכז הארץ החשוד בעבירות מין בילדות בגילאי 6-8, אחרי שהסנגוריה ביקשה לאסור את פרסום שמו, המשטרה התנגדה ובית המשפט התיר לפרסם את תמונתו ללא שמו במטרה לאתר קורבנות נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/22 11:22 יא באב התשפב

"עבירות מין בילדות בגילאי 6-8": בית המשפט התיר לחשוף את תמונתו של החשוד
החשוד בעבירות מין בקטינות, צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט אישר לפרסם את תמונתו של חשוד בעבירות מין:  שוטרי תחנת משטרת בני ברק עצרו אדם, תושב המרכז בחשד שפגע בקטינות באזור המרכז, מעצרו של החשוד הגיע לאחר שאל המשטרה הגיעו תלונות נוספות שתיארו שיטת פעולה דומה של החשוד כלפי ילדות בגילאי 6-8. 

בית המשפט המחוזי בתל אביב התיר את פרסום תמונתו של החשוד ללא פרסום שמו

חוקרי התחנה ביצעו פעילויות מגוונות לאתר את החשוד, ולאחר שהובא לחקירה נעצר החשוד והובא לבית המשפט שם הוארך מעצרו וביום חמישי ייערך דיון בעניינו בבית המשפט. לבקשת הסנגוריה פרטיו של החשוד נאסרו לפרסום על ידי בית המשפט, אך המשטרה הגישה ערר ובסופו הוחלט בבית המשפט המחוזי בתל אביב להתיר את פרסום תמונתו של החשוד ללא פרסום שמו, במשטרה קוראים לעדים או קורבנות נוספים לבוא ולהעיד בתחנת המשטרה הקרובה. 

החשוד בעבירות מין בקטינות

החשוד בעבירות מין בקטינות צילום: דוברות המשטרה

במהלך החודש הוגשו למשטרה תלונות נוספות שתיארו שיטת פעולה דומה של החשוד כלפי ילדות בגילאי 6-8

ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה עצרה חשוד בעבירות מין בקטינות מאזור המרכז. בית משפט התיר לפרסום את תמונתו. המשטרה פתחה לפני כחודש בחקירה, בעקבות דיווח על חשד לביצוע עבירת מין של גבר בקטינה באזור המרכז. במהלך החודש הוגשו למשטרה תלונות נוספות שתיארו שיטת פעולה דומה של החשוד כלפי ילדות בגילאי 6-8. 

"חוקרי תחנת בני ברק ביצעו פעולות מגוונות על מנת לגלות את זהותו של החשוד במעשה. שוטרי תחנת בני ברק איתרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בת"א וביום חמישי יתקיים דיון נוסף בעניינו. 

"לבקשת הסנגוריה, פרטיו של החשוד נאסרו לפרסום ע"י ביהמ"ש. המשטרה הגישה ערר על ההחלטה ובדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בת"א, בית המשפט התיר את פרסום תמונתו של החשוד ללא פרסום שמו. במידה וישנם עדים או קורבנות נוספים למעשים מעין אלו, יש להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או להתקשר למוקד 100 או לטלפון." 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן