עופר כסיף הגיע לחקירה בלהב 433: "היועמ"שית מוסיפה חטא על פשע"

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת הגיע לחקירה לאחר שתועד מכה איש כוחות הביטחון: "אין לי מה להסתיר, אני יודע שפעלתי כשורה וזהו. זה לא הפתיע אותי שזימנו אותי לחקירה, אבל זה לא תקין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/22 14:23 י באב התשפב

עופר כסיף הגיע לחקירה בלהב 433: "היועמ"שית מוסיפה חטא על פשע"
כסיף, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שזומן לחקירה, עופר כסיף הגיע היום (א') לחקירתו ביחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) במשרדי להב 433. כזכור, בחודש מאי האחרון הוא תועד מנצל את חסינותו, מגיע להפגנה ותוקף את כוחות הביטחון בדרום הר חברון. הוא זומן לחקירה לאחר אישור של היועצת המשפטית לממשלה.

 

"אין לי מה להסתיר, אני יודע שפעלתי כשורה וזהו. זה לא הפתיע אותי שזימנו אותי לחקירה, אבל זה לא תקין. פעלתי במסגרת תפקידי כחבר כנסת ויש לי חסינות. ההחלטה של היועצת המשפטית לממשלה למעשה מוסיפה חטא על פשע של השוטר שפגע בחסינות שלי", אמר ל-ynet עם הגעתו לחקירה.

בן גביר: מקווה שבית המשפט יפסול את תומך הטרור כסיף

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב לאישור של היועצת המשפטית לחקור את כסיף: "את עופר כסיף היה צריך לעצור ולחקור מזמן, ואני מקווה שהוא יועמד לדין באופן מיידי. חבר כנסת שתוקף שוטרים באלימות לא אמור להיות בכנסת יום אחד נוסף, ואני מקווה שהפעם בית המשפט העליון יפסול את תומך הטרור כסיף מהתמודדות לכנסת".

מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו אמר כי "סוף סוף יזומן חבר הכנסת האלים לחקירה. ההוכחות ברורות, החקירה חייבת להסתיים בכתב אישום. מי שתוקף את כוחות הביטחון צריך להיזרק לכלא. תנועת אם תרצו תמשיך לחשוף מסיתים שפוגעים בכוחות הביטחון".