אחמד טיבי נכנע ומחק את הציוץ שמכפיש את ישראל

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת צייץ באנגלית על הרג הילדים בג'אבליה, ורמז לכך שישראל אחראית למותם אחרי שחיסלה "3 או יותר טרוריסטים מסוכנים". אחרי שהתברר כי מדובר בשיגור כושל של רקטה, נכנע טיבי לביקורת ומחק את הציוץ

חדשות כיפה חדשות 07/08/22 10:40 י באב התשפב

אחמד טיבי נכנע ומחק את הציוץ שמכפיש את ישראל
טיבי. איום מרומז לכחול לבן, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

אמש שודרו לעולם תמונות קשות לצפיה בהן נראים מספר ילדים, שנהרגו לאחר פגיעת טיל בבניין בו התגוררו בג'באליה שברצועת עזה. רבים בעולם מיהרו לגנות את ישראל על הרג הילדים, אלא שאת הילדים הרגו מחבלי ארגון הטרור ג'יאהד אסלאמי פלשתיני בעזרת שיגור כושל של רקטה שכוונה לעבר ישראל ונפלה ברצועה.

בהודעה שהוציא ראש מערך ההסברה הלאומי הכחיש כי צה"ל אחראי להרג הילדים ואמר כי יש בידיהם סרטונים המוכיחים מעל לכל ספק שלא מדובר בתקיפה ישראלית. מאחר וכוחות הביטחון הישראלים לא תקפו בג'באליה באותן שעות וכן צירפו סרטון בו נראה השיגור הכושל שהפך לקטלני.

צפו בשיגור כושל של הגי'האד האסלאמי שהביא להרג הילדים

https://youtu.be/5RUmf205384

מי שבחר לגנות במהירות את מדינת ישראל ומדבריו ניתן היה להבין שהוא מאשים במרומז את ישראל בהרג הילדים הוא חבר הכנסת מהמשותפת, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו בשפה האנגלית "לכך מתכוונים ארצות הברית ובריטניה כשהן מתייחסות לזכות של ישראל להגן על עצמה, 3 או יותר 'טרוריסטים מסוכנים' נהרגו בעזה עכשיו, ברור שישראל היא מקום בטוח יותר היום"  תוך שהוא משתף את תמונתם של הילדים שנהרגו בג'אבליה.

הציוץ הראשון של חבר הכנסת טיבי לאחר פרסום הפגיעה בג'אבליה צילום: צילום מסך טוויטר

הציוץ נותר ברשת החברתית שעות אחרי הודעת מערך ההסברה הלאומי וההוכחה המצולמת בסרטון כי מדובר בשיגור כושל, הבוקר כאמור, אחמד טיבי מחק גם את הציוץ המכפיש וגם את ה"תיקון" לציוץ בו הביא ביבשושיות את דבריו של השר טרופר שאמר כי מדובר בשיגור כושל של הג'יהאד. אך כאמור לא התנצל על הציוץ המכפיש.

 ה"תיקון" לציוץ של טיבי שנמחק גם הוא צילום: צילום מסך טוויטר

צפו בזווית אחרת ברגע השיגור הכושל של הגי'אהד האיסאלמי: