בישראל מבהירים אחרי פרסום התיעוד המזעזע: "תוצאה מירי כושל של הג'יהאד"

בשעות האחרונות התפרסמו ברשתות תיעודים של ילדים שנהרגו ברצועה כתוצאה מירי ישראלי, כאשר שיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי הוא הגורם להרג הטראגי: "ישראל מצרה על כל פגיעה בחפים מפשע" | גורם בצה"ל: כ-70 רקטות של גא"פ נפלו ברצועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/22 22:56 ט באב התשפב

בישראל מבהירים אחרי פרסום התיעוד המזעזע: "תוצאה מירי כושל של הג'יהאד"
צילום: Nati Shohat/Flash90

לאחר פרסום התיעודים המזעזעים ברצועה של גופות ילדים, בישראל מבהירים. בהודעת ראש מערך ההסברה הלאומי נאמר כי שיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי הוא הגורם להרג הטראגי הילדים בג'באליה. גורם בכיר בצה"ל אומר הערב כי מתוך 400 הרקטות אותן שיגר גא"פ - 70-80 נפלו בשטח הרצועה.

תיעוד של רקטה כושלת:

"בניגוד לפרסומים הפלסטינים לגבי האירוע בג'באליה יש להבהיר: יש בידינו סרטונים המוכיחים מעל לכל ספק שלא מדובר בתקיפה ישראלית. כוחות הביטחון הישראלים לא תקפו בג'באליה בשעות האחרונות", כך על פי ההודעה. על פי הסרטון מוכח באופן חד-משמעי כי מדובר בשיגור כושל של רקטה ששוגרה על ידי הג'יהאד האסלאמי.

עם פרסום הידיעות בתקשורת הפלשתינית והבינלאומית, התקיים תחקור כולל שהעלה באופן חד-משמעי כי לא מדובר בתקיפה ישראלית אלא בשיגור רקטה מהרצועה, שנפלה בלב ג'באליה. כל ירי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הוא פשע מלחמה כפול. הוא יורה על אזרחים, ומשתמש בתושבי עזה כמגנים אנושיים. בסוף ההודעה נמסר: "האירוע הזה הוא דוגמא לפגיעה של הג'יהאד האסלאמי בתושבי הרצועה. ישראל מצרה על כל פגיעה בחפים מפשע".