צור גולדין: "הבלוף הכי גדול - שיש מאמצים להשיב את השבויים"

הבוקר יצאה צעדה לגבול רצועת עזה לציון שמונה שנים להחזקת גופת סגן הדר גולדין בידי חמאס | צור גולדין תקף: "ממשלת ישראל נושאת ונותנת עם חמאס ופשוט החליטה לוותר על החיילים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 12:08 ו באב התשפב

צור גולדין: "הבלוף הכי גדול - שיש מאמצים להשיב את השבויים"
צור גולדין והוריו, קצת נחת, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

צעדה אותה יזמה משפחתו של חלל צה"ל סגן הדר גולדין, שגופתו נמצאת בידי חמאס בעזה, יצאה הבוקר (ד') מגן הזיכרון סמוך לבית משפחת גולדין בכפר סבא ותסתיים ביום שישי במחסום ארז. כ-200 בני אדם משתתפים בצעדה שתעבור לאורך כביש 4.

הצעדה נערכת לציון שמונה שנים בהן מוחזקות גופתיהם של סגן הדר גולדין ושל סמל-ראשון אורון שאול בידי חמאס בעזה וכן האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד שנמצאים בשבי ארגון הטרור. הצועדים יגיעו עד לגדר הגבול עם הרצועה.

צפו בדבריו של צור גולדין בפתח הצעדה:

"ממשלת ישראל עומדת על מפתן עזה ודורכת על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל"

בפתח הצעדה אמר צור גולדין, אחיו התאום של הדר: "אנחנו מתחילים את המצעד ביחד עם כל מי שאכפת לו מחיילי צה"ל". גולדין המשיך ותקף את ממשלות ישראל: "הבלוף הכי גדול שהממשלות האחרונות אומרות לציבור זה שיש מאמצים להשיב את השבויים. אין מאמצים להשיב את השבויים. אנחנו היום צועדים במקום שהממשלות גם הנוכחית היו צריכות לצעוד".

גולדין טען כי ממשלות ישראל מנהלות מו,מ עם חמאס אך לא טורחות לכלול את השבויים במגעים: "שוחררו כבר כל המחבלים, כל המתנות, מרכזי העסקים, הכספים, צינורות הגז, הכל ניתן לחמאס. ממשלת ישראל עומדת על מפתן עזה ודורכת על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל שנמצאים שם וכל היום נושאת ונותנת עם חמאס ופשוט החליטה לוותר על החיילים. זאת הסיבה שכולנו צועדים כאן, כי אנחנו לא מפחדים מחמאס, אנחנו נגיע עד גדר עזה ואנחנו נשדר את המסר הכי גדול לציבור - יש בלוף אחד ענק, אף אחד לא מתכוון להביא את אח שלי בממשלה הזאת ובממשלות הקודמות, אנחנו הציבור נביא אותם הביתה".