"עשק קשישים באלפי שקלים ונתפס על חם": מתחזה מגבעתיים נעצר על ידי המשטרה

תושב גבעתיים חשוד שהתחזה לבעל מקצוע ועשק קשישים בכך שגבה מהם אלפי שקלים על תיקון "תקלות" שהמציא להם. המשטרה מבקשת מהציבור, אם נפלתם קורבן לפעילותו של החשוד פנו לתחנת המשטרה | לסיפור המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 11:37 ו באב התשפב

"עשק קשישים באלפי שקלים ונתפס על חם": מתחזה מגבעתיים נעצר על ידי המשטרה
ארכיון , צילום: דוברות המשטרה

הונאת קשישים מכוערת: אמש (ב') נעצר תושב גבעתיים שמתחזה כבר תקופה לאיש מקצוע (שרברב או חשמלאי), ממציא תקלות בבתי קשישים, ולאחר מכן עושק אותם באלפי שקלים בגין תיקון אותן תקלות. החשוד נעצר אמש "על חם" על ידי בלשי תחנת גבעתיים, כאשר הגיע להמשיך "תיקון" של "תקלה" בביתה של קשישה, תוך דרישה ממנה לשלם אלפי שקלים על התיקון. 

"המציא תקלות בבתי קשישים, וגבה בעבור תיקונן אלפי שקלים"

מחקירת המשטרה עולה, כי החשוד בן 47 היה מאתר דירות בהן גרים קשישים, ותוך שהוא מתחזה לשרברב וחשמלאי היה ממציא להם תקלות שכביכול קיימות בביתם, ולאחר שביצע את ה"תיקון" לתקלה גבה מהקשישים אלפי שקלים. 

ממשטרת ישראל נמסר "משטרה עצרה אתמול תושב גבעתיים בחשד לעושק קשישים לאחר שהתחזה לבעל מקצוע וגבה אלפי שקלים על "תיקון" תקלות שהמציא".

"המשטרה קוראת לנפגעי המתחזה להגיש תלונה נגדו"

"מחקירת תחנת גבעתיים עולה כי החשוד איתר דירות בהם מתגוררים קשישים ותוך התחזות לבעל מקצוע (שרברב, חשמלאי) פנה לבעלי הדירות וטען כי הגיע לתקן תקלות שכביכול קיימות בדירתם. לאחר ביצוע העבודה גבה מהקורבנות אלפי שקלים ונעלם.

"אתמול (ב') נעצר החשוד "על חם" ע"י בלשי התחנה כאשר הגיע להמשך "תיקון" התקלה שלדבריו לא נפתרה בבית קשישה, תוך דרישה לתשלום נוסף של אלפי ש"ח.  היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, תושב גבעתיים, בן 47, בבית משפט השלום בת"א.

אנו פונים לבעלי דירות שיתכן ונפלו קורבן לפעילותו של החשוד, לפנות למשטרת תחנת גבעתיים בטל' 03-5724444 ובכל תחנת משטרה אחרת, או למוקד 100 של משטרת ישראל.