חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זומן לחקירה בחשד לתקיפת שוטר

המשטרה זימנה את חבר הכנסת עופר כסיף לחקירה בחשד לתקיפת שוטר בחודש מאי האחרון | כסיף: "יש מי שיחגוג על זה בעיקר בימין אבל זה כבוד עבורי שאני נחקר על מאבק צודק, על זכויות אדם ועל מאבק בפשיזם וגזענות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 14:34 ה באב התשפב

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זומן לחקירה בחשד לתקיפת שוטר
כסיף, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בחודש מאי האחרון, חבר הכנסת עופר כסיף ,תועד מנצל את חסינותו, מגיע להפגנה ותוקף את כוחות הביטחון בדרום הר חברון. אחרי אישור של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, המשטרה זימנה היום (ג') לחקירה את כסיף בחשד לתקיפת שוטר. פעולות חקירה נוספות נעשו ואושרו גם נגד חברו לרשימה, אחמד טיבי.

בראיון לרדיו אשמס, כסיף טען כי לא קיבל זימון רשמי מהמשטרה. "מעניין שהמשטרה מוצאת סיבה לזמן אותי אבל במח"ש מתמהמהים לבדוק את התלונה שהגשתי נגד אותו שוטר שדחף את הידיים שלו לפנים שלי ואני הגנתי על עצמי, ברור לי גם מבחינת עיתוי הפרסום שיש מי שיחגוג על זה בעיקר בימין אבל זה כבוד עבורי שאני נחקר על מאבק צודק ועל זכויות אדם ועל מאבק בפשיזם וגזענות", אמר חבר הכנסת מהרשימה המשותפת.

בן גביר: מקווה שבית המשפט יפסול את תומך הטרור כסיף

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב לאישור של היועצת המשפטית לחקור את כסיף: "את עופר כסיף היה צריך לעצור ולחקור מזמן, ואני מקווה שהוא יועמד לדין באופן מיידי. חבר כנסת שתוקף שוטרים באלימות לא אמור להיות בכנסת יום אחד נוסף, ואני מקווה שהפעם בית המשפט העליון יפסול את תומך הטרור כסיף מהתמודדות לכנסת".

מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו אמר כי "סוף סוף יזומן חבר הכנסת האלים לחקירה. ההוכחות ברורות, החקירה חייבת להסתיים בכתב אישום. מי שתוקף את כוחות הביטחון צריך להיזרק לכלא. תנועת אם תרצו תמשיך לחשוף מסיתים שפוגעים בכוחות הביטחון".