"ברגע האחרון ובזכות עירנותו של האב": המשטרה מנעה התאבדות משותפת של שני צעירים

אב חשד שבנו מתכנן לשים קץ לחייו לאחר שראה התכתבות שלו באחת האפליקציות בה הביע את רצונו בפני צעיר אחר, והשניים אף תכננו לרכוש נשק ולהתאבד איתו. המשטרה הפנתה את הצעירים להמשך טיפול הגורמים הרלוונטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 12:37 ה באב התשפב

"ברגע האחרון ובזכות עירנותו של האב": המשטרה מנעה התאבדות משותפת של שני צעירים
ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

עירנות של אב הצילה את בנו ממעשה התאבדות: משטרת ישראל עצרה אמש  (ב') שני צעירים מנסיון התאבדות לאחר שאביו של אחד הנערים ראה שבנו בן ה-18 קיים שיחה באחת באפליקציות בו הביע את  בפני צעיר נוסף כבן 22 את רצונו לשים קץ לחייו.

האב המודאג התקשר למוקד הטלפוני 105 ביחידה להב 433 שהצליחו לאתר את השניים ושוטרי הסיור של אותו איזור יצרו עמם קשר והפנו אותם להמשך הטיפול של הגורמים הרלוונטים.  מבירור עם הצעיר הובן כי תכנן להיפגש עם צעיר נוסף וכי השניים היו בדרכם לרכוש כלי נשק על מנת לבצע בצוותא את המעשה.

ממשטרת ישראל נמסר "אמש (ב) בסמוך לשעה 17:00 התקבלה שיחה במוקד הטלפוני של יחידה 105 בלהב 433,  אבא לנער דיווח כי הוא ראה שיחה שקיים בנו באחת האפליקציות ובה הבן מביע את רצונו לשים קץ לחייו.

"ביחידת 105 - היחידה הארצית להגנה על ילדים ברשת - בלהב 433, החלו בביצוע פעולות מהירות לאיתורו של הצעיר. הובן כי הצעיר (18) נפגש עם צעיר נוסף (22) וכי השניים היו בדרכם לרכוש כלי נשק על מנת לבצע בצוותא את המעשה.

"תוך פחות משעה הצליחו השוטרים לאתר את השניים ושוטרי סיור של התחנה האזורית יצרו עימם קשר והעבירו אותם להמשך טיפול הגורמים הרלוונטים".