האזינו פצועה בתאונה בסיני משחזרת: "התהפכנו וכל הזכוכיות עפו עליי"

נעמה באנון, חברה של שני ההרוגים שנפצעה גם היא בתאונה, משחזרת את הרגעים: "רצינו לציין את סוף השנה בחופשה ביחד בסיני, נסענו כולם ביחד, ולצערי לא חזרנו כולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/22 11:55 א באב התשפב

פצועה בתאונה בסיני משחזרת: "התהפכנו וכל הזכוכיות עפו עליי"
צילום: Flash90

הטרגדיה בסיני: אחת הפצועות בתאונה, נעמה באנון, שיחזרה את רגעי האימה בראיון לרדיו 103FM. "ידעתי ימים טובים יותר. כואב מאוד הגוף, הנפש, יהיה בסדר. "כל הגוף, יש לי קרע בטחול, היה לי דימום פנימי שעכשיו נעצר".

האזינו לריאיון עם הפצועה:

 

כזכור, בתאונה הקשה נהרגו יובל קשת ומתן לוזון. באנון סיפרה: "הם היו חברים מאוד מאוד טובים שלי. הכרנו מאז שהייתי חניכה בפנימייה, עבדנו ביחד, אני מדריכה בפנימייה, בעצם אנחנו כולנו מדריכים ביחד. רצינו לציין את סוף השנה בחופשה ביחד בסיני, נסענו כולם ביחד, ולצערי לא חזרנו כולם".

היא סיימה: "אני לא זוכרת יותר מזה. אני זוכרת שהוא נהג נורא מהר. כל הנהגים שם נוהגים מאוד מהר. אני רק זוכרת את הסוף, שהתהפכנו וכל הזכוכיות עפו עליי, ותפסתי חזק במשענת של הכיסא שלפניי, איפה שמתן ישב, ואני זוכרת שהיו צעקות ואת כל הזכוכיות עפות".

אחותו של מתן, סמדר בן עמי, שיתפה בפייסבוק תמונה בה נראים שניהם וכתבה:  "רגע מהחיים שלנו, מהאחים שאנחנו, ממה שכבר לא נהיה. המומים ומרוסקים, מחכים לך בבית, שיחזירו אותך אלינו בפעם האחרונה. מתן, אהוב ליבי, אח שלנו הקטן, איננו".