במצפה כרמים מבהירים: לא תומכים בשקד

במצפה כרמים חגגו אמש את החלטת בג"ץ | שרת הפנים איילת שקד הגיעה לחגיגות היישר מהשקת מפלגתה החדשה והתקבלה במילים חמות | הבוקר מבהירים ביישוב: "הגעת שקד לוותה ברגשות מעורבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 12:11 כט בתמוז התשפב

במצפה כרמים מבהירים: לא תומכים בשקד
הכניסה ליישוב מצפה כרמים, צילום: מצפה כרמים

במצפה כרמים חגגו אמש (ד') את החלטת בג"ץ לפיה היישוב לא יפונה. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בירך את התושבים בשיחת זום ואמר: "עבדנו על זה הרבה מאוד שנים, היה לנו את כל העיכובים המשפטים האפשריים אבל אנחנו חוגגים היום חג חשוב, אנחנו נמשיך ונבנה את היישוב". מי שהצטרפה לחגיגות היא השרה איילת שקד שהגיעה ליישוב היישר מאירוע השקת מפלגת "הרוח הציניות".

השרה שקד והצטלמה עם התושבים חוגגים את ההחלטה ובסרטון שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה נראה יו"ר המאבק מברך את שקד ואומר שלא היה אף פוליטיקאי שעשה עבור מצפה כרמים יותר ממנה. היום מבקשים בישוב להבהיר כי הדברים הוצאו מהקשרם וכי הגעתה של שקד לחגיגות לוותה ברגשות מעורבים.

שקד והנדל

שקד והנדל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"נתניהו והליכוד הובילו את השינוי מול בג"ץ, ממשלת השנה האחרונה פגעה בהתיישבות"

בהודעה שהוציאו בישוב נכתב: "איילת שקד הגיע אמש לברך את תושבי מצפה כרמים על מאבקנו הממושך בבג"צ ועל ההישג הגדול שהבאנו להתיישבות. הסרטון שהועלה על ידי השרה הוצא מהקשרו. איילת שקד לא פעלה לבד במערכה שלנו בהיותה שרת המשפטים. מערכת פוליטית שלמה בהובלתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואנשי מפלגתו בליכוד סייעו והובילו את השינוי הגדול מול בג"צ".

עוד מוסיפים בישוב מצפה כרמים כי "לא היינו מגיעים להישג הגדול הזה ללא מעורבותם ועזרתם של הליכוד והציונות הדתית במאבקנו על יישובנו ועל ההתיישבות כולה. קהילת מצפה כרמים הייתה ברגשות מעורבים ביותר עם הגעתה למקום לאור המהלכים הקשים והפגיעה הקשה בהקמת ממשלת השמאל של השנה האחרונה והפגיעה הקשה בתיישבות ובציבור הלאומי".

"על אף המחאות שנשמעו במקום מצד תושבים, הודנו לשרה שקד על חלקה בתקופה שקדמה לממשלת השמאל והבהרנו כי יש לנו ביקורת קשה על מהלכיה שלה ושל ימינה בשנה האחרונה".