זכו במתנה בסופרלנד וגילו בתוכה צלבי קרס: "הילדים שאלו אם יש נאצים בישראל"

לא יאומן: במתנה תמימה בסופרלנד התגלו צלבי קרס. אבידן וינר, אב הילדים שזכו בפרס: "היינו בשוק. הילדים שלי גדולים ומבינים מהי השואה. הם שאלו מה קורה כאן" | מהסופרלנד נמסר: "החוברת נמצאה בטעות והוסרה כעת. היא לא תחולק עוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/22 17:47 יט בתמוז התשפב

זכו במתנה בסופרלנד וגילו בתוכה צלבי קרס: "הילדים שאלו אם יש נאצים בישראל"
המתנה עם צלבי הקרס, צילום: אבידן וינר

בחודש יולי, שיאו של החופש הגדול, מתמלאים הפארקים וגני השעשועים בישראל באלפי מבקרים. אחד מהפארקים שמושך אליו המוני מבקרים הוא הסופרלנד, הפארק בראשון לציון. אחת מהמשפחות שביקרו בפארק היא משפחת וינר, שבפרס שזכו בניה במתחם בסופרלנד - התגלו צלבי קרס.

 

"הם שאלו מה קורה כאן, אם יש נאצים בישראל"

אבידן, אב המשפחה, כתב בפייסבוק: "ישראל 2022. אתמול הלכתי עם הילדים לסופרלנד. הילדים ביקשו ללכת לביתן שבו ניתן לזכות בפרסים במחיר מופקע של 20 שקל לזריקת כדורים על פחיות. באופן מפתיע הם הצליחו לגרוף פרסים-קעקועים לילדים שיורדים במים. הגענו הביתה והילדים באו ליהנות מהפרס".

המתנה עם צלבי הקרס

המתנה עם צלבי הקרס צילום: אבידן וינר

לפוסט הוא צירף את התמונות מהחוברת. לדבריו, ילדיו, בני 9 ו-12, זיהו את התמונה. "היינו בשוק. הילדים שלי גדולים ומבינים מהי השואה. הם שאלו מה קורה כאן, אם יש נאצים בישראל", סיפר לישראל היום.

עוד הוא אמר לישראל היום: "אני מתלבט אם לתבוע אותם. אנשים חייבים לדעת מה מחלקים לילדים שלהם, אין משחקים כאן. שיקבלו קנס", הוסיף. "זה לא משנה לי אם הם לא ידעו על כך, צריך לבדוק דברים כאלו. אני בוודאי לא אלך לשם שוב. עד גיל 14 גדלתי בגרמניה, ואני יכול לומר שבעיניי נראה שגרמניה רגישה יותר לדברים האלה מאשר ישראל".

סופרלנד. ארכיון

סופרלנד. ארכיון צילום: Liron Almog/Flash90

חני ברוך, מנכ"לית סופרלנד, מסרה: "החוברת נמצאה בטעות והוסרה כעת. היא לא תחולק עוד".