גנב רכב ונמלט ממחסום: נעצר פלשתיני בן 17 בחשד לרצח שוטר

המשטרה עצרה הלילה פלשתיני תושב יהודה ושומרון בחשד לרצח שוטר באזור השרון, לאחר שדרס אותו למוות במחסום במהלך ניסיון המלטות. מפקד תחנת כפר סבא: "הרכב פגע בשוטר ורצח אותו במקום"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 17/07/22 07:00 יח בתמוז התשפב

גנב רכב ונמלט ממחסום: נעצר פלשתיני בן 17 בחשד לרצח שוטר
זירת האירוע, צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת כפר סבא עצרו הלילה (בין שבת לראשון) באזור השרון, פלשתיני תושב רמאללה כבן 17 בתום סריקות בסיוע מסוק משטרתי, לאחר שדרס למוות שוטר במחסום משטרתי ונמלט מהמקום. השוטרים עצרו את החשוד בתום סריקות רגליות צפונית לזירה, לאחר שדרס את השוטר ונמלט מהרכב אותו גנב על פי החשד קודם לכן מאזור גוש דן. הודעה נמסרה למשפחתו של השוטר.

כחצי שעה לפני ההודעה על אירוע הדריסה הודיעה המשטרה כי "בעקבות טיפול בזירת תאונה בצומת רעננה דרום, נחסם לתנועה כביש 4 - צומת רעננה דרום לצומת רעננה צפון משני הכיוונים". הבוקר בשעה 06:30 נפתח הכביש לתנועה. בהערכת מצב בזירה, הנחה מפקד המחוז-ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת"פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז.

זירת אירוע הדריסה:

מפקד תחנת כבר סבא, סגן ניצב, שרון מנור, סיפר מהזירה כי במהלך הלילה התקבל דיווח ממחוז תל אביב על רכב גנוב שנע לאזור כפר סבא. "צוותי השיטור של תחנת כפר סבא נערכו בצומת על מנת לעצור את הרכב. הרכב פגע בשוטר ורצח אותו במקום. במהלך סריקות בסיוע מסוק של כוחות משטרה נעתר החשוד תושב רמאללה. מדובר באירוע טרגי, המשטרה מחבקת את המשפחה. התיק הועבר לטיפול היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון".

נזכיר כי לפני כשבועיים פרקליטות מחוז מרכז פלילי הגישה לבית משפט מחוזי מרכז, כתב אישום נגד רני אלכמלאת בן ה-28, תושב רהט בגין רצח באדישות וחבלה חמורה - זאת לאחר שהנאשם, ששתה משקאות אלכוהוליים, ניסה להתחמק מהמשטרה, נהג באופן מסכן חיים וכתוצאה מכך פגע בעוצמה רבה במתנדב המשטרה עמיחי כרמלי ז"ל שנהרג במקום ופצע שני שוטרים שהיו במקום.

עמיחי כרמלי ז"ל

עמיחי כרמלי ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה