ח"כ אבי מעוז אופטימי: "איחוד יקרה ובגדול"

חבר הכנסת אבי מעוז ביקר היום במועצה האזורית שומרון והתייחס למגעים לאיחוד בין מפלגות "הציונות הדתית" | מעוז הביע ביטחון בריצה משותפת אך היה ספקן לגבי יכולת גוש נתניהו להשיג 61

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 13:50 טו בתמוז התשפב

ח"כ אבי מעוז אופטימי: "איחוד יקרה ובגדול"
ללא, צילום: אבי מעוז ויוסי דגן

המאבק בין חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר נמשך. במהלך השבוע התבטאו שני החכי"ם בנוגע לשאלת הריצה המשותפת של סיעותיהם המרכיבות את מפלגת "הציונות הדתית". גם בני משפחותיהם לא טמנו את ידם בצלחת כאשר אחיו של סמוטריץ' המליץ "לשחרר" את בן גביר ולתת לו לרוץ בנפרד, ומנגד, שובאל בן גביר "עקץ" את סמוטריץ' אך לא פסל את הרעיון.

ח"כ מעוז: "חיבור יקרה ובגדול"

מי שהתייחס לסוגייה הוא יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז, הצלע השלישית של רשימת "הציונות הדתית". מעוז הגיע היום (ה') לסיור במועצה האזורית שומרון. תחילה קיבל מעוז סקירה גיאוגרפית והיסטורית מבועז העצני ולאחר מכן פגש את ראש המועצה יוסי דגן.

במהלך הסיור אמר ח״כ מעוז כי "משמח מאוד לראות את התיישבות ביהודה ושומרון, ארץ נחלת אבותינו, גדלה ומתפתחת" והוסיף "בעז"ה בממשלה הבאה שתקום נדאג לפתח אותה יותר ויותר". כשנשאל על המגעים המקרטעים לריצה משותפת נוספת של רשימת "הציונות הדתית" אמר מעוז ''ברור לי שחיבור אצלנו בין שלושת המפלגות הדתיות יקרה ובגדול, השאלה הגדולה היא האם נצליח להתאחד ולהביא 61 מנדטים''.

ללא

ללא צילום: אבי מעוז בסיור במועצה האזורית שומרון