אחרי התפטרות שיקלי: זה חבר הכנסת החדש ישן שיחזור לכנסת

אחרי שעמיחי שיקלי החליט להתפטר מהכנסת כדי שיוכל להרחיב את האופציות להתמודדות בבחירות הקרובות, רשימת ימינה זוכה לרענן את הרשימה בחבר כנסת חדש ישן שייכנס במקומו. שקד בירכה: "שמחה מאוד בחזרתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/22 15:14 יג בתמוז התשפב

אחרי התפטרות שיקלי: זה חבר הכנסת החדש ישן שיחזור לכנסת
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

היום (ג') הניח עמיחי שיקלי את מכתב ההתפטרות שלו ליושב ראש הכנסת חבר הכנסת מיקי לוי, שיקלי שהיה ברשימת ימינה לפני שהופרש יפנה את מקומו לחבר הכנסת יום טוב כלפון שנשלח הביתה בחודש מאי האחרון לטובת חזרתו של סגן שר הדתות מתן כהנא לכנסת ולאחר שנחשד שהוא עלול לערוק מהקואליציה. 

שקד: "שמחה מאוד בחזרתו של יום טוב כלפון לכנסת ישראל כחלק מסיעת ימינה"

יו"ר מפלגת ימינה שיתפה תמונה שלה עם חבר הכנסת החדש ישן וכתבה "שמחה מאוד בחזרתו של יום טוב כלפון לכנסת ישראל כחלק מסיעת ימינה. יום טוב מייצג בגאון את העולים, את הקהילה הצרפתית ואת הימין האידיאולוגי בישראל. ברוך שובך יום טוב ": 

כלפון על ההדחה: "הייתי בהלם"

כזכור, יום טוב כלפון נכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי אז החליף את סגן שר הדתות מתן כהנא, כלפון שלחם את מלחמתה של ימינה והגן עליה בכל פורום, נשלח בבושת פנים הביתה לאחר שנחשד כי הוא עלול לבגוד בחברי מפלגתו ולערוק מהקואליציה, בראיון שהעניק לפרשן הסרוג עמית סגל סיפר כלפון: "הייתי בהלם כשבנט אמר לי שמדיח אותי. הוא אמר לי שתיק המודיעין עליי ריק".  כלפון הוסיף וטען: "לא ערקתי ולא התכוונתי לערוק"., כעת אחרי ששיקלי התפטר, חוזר יום טוב כלפון לכנסת אך לא ברור מה יעלה בגורלו ברשימה לכנסת בבחירות הקרובות כאשר ההנחה היא כי יישאר ברשימת ימינה. 

צפו בהודעת עמיחי שיקלי אחרי שקיבל החלטה להתפטר