ראש העיר החשוד ממרכז הארץ הורחק ליומיים מהעירייה

לאחר חקירה של שעות, ראש העיר ושלושה ממקורביו שוחררו בתנאים מגבילים והורחקו מהעירייה למשך יומיים | עורך דינו של ראש העיר: "נעשה שימוש בשמו על ידי מספר אנשים כדי לאיים על אחרים והדברים עוד יתבררו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/22 07:27 יג בתמוז התשפב

ראש העיר החשוד ממרכז הארץ הורחק ליומיים מהעירייה
להב 433, צילום: Flash90

שחיתות בעירייה: ראש העיר ממרכז הארץ ושלושה ממקורביו, שנעצרו אמש (ב') בחשד לעבירות שחיתות, שוחררו בתנאים מגבילים והורחקו ליומיים מהעירייה. כזכור, על פי חשד הארבעה היו מעורבים בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע. שלושת מקורביו של איש הציבור חשודים כמי שפעלו בשליחותו כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

"מציעים לכולם להמתין בסבלנות"

לאחר שחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 עיכבו אתמול (ב') את ראש העיר, הוא הגיב באמצעות עורך דינו. "ראש העיר לא נלקח לחקירה על ידי המשטרה. הוא הוזמן טלפונית והתייצב מיד. מאז הוא משיב לכל שאלות החוקרים ולא מתחמק מדבר. כפי הנראה, ללא ידיעתו - נעשה שימוש בשמו על ידי מספר אנשים כדי לאיים על אחרים והדברים עוד יתבררו".

"אנו מציעים לכולם להמתין בסבלנות לתום החקירה, על מנת להיווכח שלא היה בהתנהגותו כל דופי", המשיך עו"ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן. חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. 

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותחקור במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".