הליכוד נגד לפיד בעזרת סרטון בו מככב לפיד: "תודה"

"רואים את הכסף הזה? הוא שלכם!", שאל לפיד בסרטון משנת 2019 במטרה למשוך מצביעים לרשימת כחול לבן, זמן קצר לאחר איחוד הרשימות של לפיד וגנץ | היום, בליכוד עשו שימוש בסרטון והוסיפו את תשובתו של יו"ר רע"מ

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/22 12:16 יב בתמוז התשפב

הליכוד נגד לפיד בעזרת סרטון בו מככב לפיד: "תודה"
לפיד , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אמש, לאחר ההודעה הרשמית על ריצה משותפת של תקווה חדשה וכחול לבן, פרסמו בליכוד סרטון חדש נגד סער, בו הוא נראה צועק בכנס בחירות כי "גנץ ולפיד הם שמאל בתחפושת". היום (ב') בליכוד פרסמו סרטון חדש, הפעם נגד ראש הממשלה יאיר לפיד ושיתוף הפעולה שלו עם יו"ר רע"מ, מנסור עבאס. 

"רואים את הכסף הזה? הוא שלכם!", נראה לפיד מכריז, ומי שעונה לו הוא עבאס: "תודה". מדובר בסרטון שפורסם לראשונה על ידי יש עתיד ובו מככב לפיד בעצמו. בעמוד הפייסבוק של המפלגה, נכתב בזמנו: "רואים את הכסף הזה? הוא שלכם. פעם שאלנו 'איפה הכסף?' מצאנו אותו. עשרה מיליארד שקל הממשלה הזו חילקה לפוליטיקאים ומפלגות. ׳כחול לבן' תחזיר אותו לכם".

אתמול, לאחר הודעת גנץ וסער על ריצה משותפת, אמר ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "אנחנו בליכוד לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו. המפלגה של גדעון וגנץ רק מחדדת את השאלה בבחירות הקרובות - האם שוב תקום ממשלת שמאל של יאיר לפיד עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת או האם תצביעו לליכוד בהנהגתי ויחד נקים ממשלה לאומית חזקה, יציבה, ממשלה שתחזיר לכל אזרחי ישראל גם את הביטחון וגם את התקווה".