"קיבלתי טלפון משרה למה עדכנתי את בעלה": הדס קליין בעדות נוספת

העדה בתיק 1000 צפויה לסיים מוסרת היום עדות נוספת אותה היא פתחה בעניין עגילים שרכשה שרה נתניהו: "התכשיט עלה 6,000-8,000 שקל" | על שיפוץ הבית בקיסריה: "היא רק שמעה את זה, אני חטפתי בליל של צעקות וצרחות מגברת נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/22 10:22 יב בתמוז התשפב

"קיבלתי טלפון משרה למה עדכנתי את בעלה": הדס קליין בעדות נוספת
הדס קליין, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

הבוקר (ב') צפויה להסתיים החקירה הראשית של הדס קליין, העוזרת האישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר בתיק 1000 המכונה "פרשת המתנות". החקירה הראשית של קליין צפויה להסתיים היום, והיא עוסקת בעיקר בשיפוץ בית הזוג נתניהו בקיסריה.

קליין: "קיבלתי טלפון משרה למה עדכנתי את בעלה"

9:50: קליין טענה כי שרה נתניהו ביקשה להוריד את המכרז לעבודות העובד של מילצ'ן לאיטום הבריכה. "מר נתניהו אמר לי להיכנס איתו לפטיו. הוא הקשיב ואמר לי 'זה לא יקרה, זה לא נורמלי, זה לא יקרה'. צלצלתי לארנון והייתי שמחה שזה נגמר. קיבלתי טלפון משרה למה עדכנתי את בעלה".

9:40: העדה קליין מתייחסת לשיחה בינה לבין שרה, בה סירבה נתניהו שעובד של מילצ'ן, גל גפן, יגיע לפגישה לטובת ביצוע שיפוצים בביתם בקיסריה: "היא רק שמעה את זה, אני חטפתי בליל של צעקות וצרחות מגברת נתניהו. באותה שיחה קשה, אמרה שהיא מקווה מאוד שזה על דעתו של ארנון, אמרתי בהחלט. היא התחילה לצרוח עליי צרחות שבגללי היא תאחר ותפוטר, היא תתאבד ותכתוב מכתב".

התובע: "בחקירה זכרת סכום אחר"

09:20: קליין: "התכשיט עלה 6,000-8,000 שקל". התובע ד"ר גילדין אמר כי "בחקירה זכרת סכום אחר". קליין השיבה: "נכון זכרתי סכומים הרבה יותר גבוהים, אבל לא מצאתי את ההעברה לאלינור של עשרות אלפי שקלים".

09:05: כמה דקות לאחר שהחלה החקירה נשאלה קליין על התכשיטים שעליהם סיפרה בהשלמת החקירה לפני מספר חודשים. "סביב שנת 2011, עגילים שעוצבו לבקשת הגברת נתניהו, זה נרכש הוצע וטופל על ידי אלינור, הבת של מילצ'ן", השיבה קליין.

נזכיר כי תיק 1000 הוא חקירה פלילית שעניינה במערכת היחסים בין ראש ממשלת ישראל לשעבר, בנימין נתניהו, ובין אנשי העסקים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן. החקירה שנפתחה בדצמבר 2016 עסקה במתנות שקיבל נתניהו ובתמורה שניתנה על פי החשד.