יפה בן דויד על בנט: "כשהיה ראש ממשלה לא עשה כלום, אז עכשיו יעשה?"

מזכ"לית הסתדרות המורים זכתה לליווי מצלמות תכנית התחקירים "זמן אמת", ובמהלך הצילומים התדיינה עם עצמה מול המצלמות האם צריך לנקוב בשמו של בנט, או להתייחס לתפקידו בלבד: "זו דעתי. ודעתי התקבלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/22 14:07 ח בתמוז התשפב

יפה בן דויד על בנט: "כשהיה ראש ממשלה לא עשה כלום, אז עכשיו יעשה?"
יפה בן דויד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, נמצאת בשבועות האחרונים לביקורת ציבורית רחבה בעקבות העיצומים בסוף חודש יוני., אם שעות ספורות בבקרים ואם בימי שביתה מלאים. בן דויד נאלצה לסיים את השביתות בשל אותה ביקורת ציבורית ובשל העובדה ששר האוצר אביגדור ליברמן לא התקפל בפניה. 

בתוכנית התחקירים של תאגיד השידור הציבורי, "זמן אמת", שודרה אתמול כתבה על המזכ"לית החזקה. במהלך צילומי הפרק חשפה בן דויד מה היא חושבת על ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, שנכנס לתפקידו כראש הממשלה החליפי. "תגידו, ראש הממשלה החליפי אפשר להוריד, לא? מה את פונה לראש הממשלה החליפי, לבנט? מה יש לך לפנות? הוא הולך הביתה. הוא כשהוא היה ראש ממשלה לא עשה כלום. אז עכשיו שהוא יעשה משהו? בחייכם".

בן דויד התלבטה האם לנקוב בשמו של בנט, ואמרה: "אני חושבת שצריך לשים את השם, זו דעתי. זו דעתי". לאחר כמה רגעים הוסיפה בן דויד ברצינות או בהומור: "ודעתי התקבלה". 

במהלך הצילומים חשפה בן דויד את תלוש השכר שלה מול המצלמות והוכיחה כי בניגוד לפרסומים היא אינה מרוויחה 90,000 שקלים בחודש. בחודש אפריל עמד שכר הברוטו שלה על 45,262.04 שקלים, ואילו שכר הנטו היה 19,650.65 שקלים.