הותר לפרסום יממה אחרי הפיגוע בגבעת שמואל: צעיר פלשתיני נעצר

כוחות הביטחון עצרו פלשתיני שנעצר בחשד לתקיפה ופציעת אזרח ישראלי בגבעת שמואל אתמול בשעות הבוקר. בן גביר: "מוזר שכולם ידעו שמדובר בפיגוע ורק במשטרה היססו והשתיקו את האירוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/22 20:30 ז בתמוז התשפב

יממה אחרי הפיגוע בגבעת שמואל: צעיר פלשתיני נעצר
זירת הפיגוע בגבעת שמואל, צילום: דוברות מד"א

הותר לפרסום: בפעילות משותפת של שב"כ ומשטרת ישראל נעצר חשוד בתקיפה ופציעת אזרח ישראלי בגבעת שמואל בתאריך 5/7. החשוד, פלשתיני, הועבר לחקירת שב"כ. כזכור, אתמול בשעות הבוקר (ג') התקבל דיווח במשטרה על גבר שנדקר סמוך לגשר הולכי רגל בכביש 4 - גבעת שמואל. תושב בני ברק, בן 47, שצעד ברגל על גשר להולכי רגל מבני ברק לכיוון גבעת שמואל, הותקף ונחבל בראשו על ידי אלמוני. הפצוע פונה במצב בינוני לטיפול רפואי בבית החולים תל השומר. נפתחו סריקות באזור. 

חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופארמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק". 

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: דוברות מד"א

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מוזר שכולם ידעו שמדובר בפיגוע ורק במשטרה היססו והשתיקו את האירוע. כוחות הביטחון היו צריכים לחסל את המחבל ולמנוע ממנו להנות מכלא בתנאי הכל כלול, רק כך ניצור הרתעה מול הפורעים ונמנע סיכון מיותר ופגיעה בחייהם של לוחמים בשטח". 

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, בירך על לכידת החשוד ואמר כי המשטרה פעלה באחריות מרגע היוודע דבר האירוע. "כרשות אנחנו מחויבים לעשות הכל בכדי למגר את תופעת השבחי"ם ואנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט במדיניות תקיפה למיגור תופעה זו שהינה סכנה קיומית שלא נסכים איתה. אנו שולחים איחולי החלמה לפצוע ומתפללים כי נדע רק שקט ושלווה בעירנו ובארץ כולה".