בחירות 2022

עדיין על המסך: אתי כרייף מתמודדת בפריימריז בליכוד

השופטת לשעבר אתי כרייף, שהתפרסמה בעקבות פרשת "מין תמורת מינוי", הגישה בקשה לקיצור תקופת אכשרה כדי להתמודד בפריימריז בליכוד | נתניהו צפוי לחסום את בקשתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/22 16:03 ו בתמוז התשפב

עדיין על המסך: אתי כרייף מתמודדת בפריימריז בליכוד
אתי כרייף, צילום: מתוך עובדה, קשת 12

בחירות 2022: לקראת הפריימריז בליכוד שצפויים להיערך בחודש הבא, עולות דמויות המעוניינות להשתלב ברשימה של המפלגה הכי גדולה בכנסת. השופטת בדימוס אתי כרייף הודיעה היום (ג') על כוונתה להתמודד בבחירות המקדימות ברשימת הליכוד לכנסת, ולצורך כך הגישה בקשה קיצור תקופת אכשרה. 

על פי חוקת הליכוד, אדם המעוניין להתמודד לפריימריז צריך ותק של 16 חודשים של חברות התנועה. במידה ויו"ר התנועה יחתום על בקשתה של כרייף לקיצור תקופת אכשרה, תוכל להתמודד בפריימריז. גורמים המקורבים לנתניהו מעריכים שהוא לא ימהר לחתום על בקשתה של כרייף.

כזכור, כרייף התפרסמה בעקבות פרשת "מין תמורת מינוי" בה נחשד גם ראש לשכת עורכי הדין, אפי נווה, בחשד להתערבות לקויה בתהליך מינוי שופטים בתמורה לשוחד מיני. הפרקליטות החליטה על סגירת התיק לאחר שכרייף התחייבה לא לחזור לכס השיפוט. 

היחצ"ן חושף: מפלגות נוספות חיזרו אחרי אתי כרייף

מאז גילוי הפרשה, כרייף הספיקה להשתתף בתוכניות בוקר, השקות ואפילו זכתה לחיקוי בארץ נהדרת שגילמה שני כהן. חזרתה לחיים הציבוריים גרמה להנחה כי היא מתכננת קריירה פוליטית, שכן לאחרונה היא אפילו התפקדה לליכוד.

כזכור, לפני מספר חודשים, היחצ"ן אורי צרור התייחס לנושא בראיון שהעניק לחיים לוינסון ועקיבא נוביק בתוכניתם "נוביקסון" בכאן רשת ב'. לדבריו, היא מקבלת אינסוף הצעות להשתתפות בקמפיינים או תוכניות ריאליטי. 

"לגבי היעד המיתוגי של כרייף, עוד לא החלטנו סופית מה היעד. אנחנו רוצים לפחות שתהנה מהרגע ושתנצל אותו עד תום. כרגע עוד לא הצמדנו לה טייטל סופי. כרגע היא עושה הכל מהכל. גם עורכת דין, גם מרצה, גם אולי אשת תקשורת". באשר להתפקדות לליכוד, לדברי צרור אין בצעד שום דבר יוצא דופן. "עשו מזה טררם גדול אבל חייבים להבין- אתי כרייף התפקדה לליכוד כמו אלפי ומיליוני אזרחים. מחזרים אחריה לא רק מהליכוד אלא מעוד כמה מפלגות". עוד הוסיף כי השופטת לשעבר טרם החליטה לגבי קריירה פוליטית, אבל, "יש לה משפט שהיא אומרת לא פעם, גם בשיחות סגורות וגם קבל עם ועולם- Never say never".