בעיצומו של הגל השישי של הקורונה: ניצן הורוביץ העניק מגן מיוחד לנפתלי בנט

שר הבריאות ומנכ"ל משרדו נחמן אש, העניקו לראש הממשלה היוצא מגן הוקרה "כאות הוקרה על הובלת המאבק בנגיף הקורונה בשנה החולפת" | הורוביץ: "הוכחנו שאפשר לשמור על בריאות הציבור בישראל בלי סגרים והשבתות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/07/22 19:08 ד בתמוז התשפב

בעיצומו של הגל השישי של הקורונה: ניצן הורוביץ העניק מגן מיוחד לנפתלי בנט
טקס הענקת המגן לבנט, צילום: חיים צח, לע"מ

שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור נחמן אש, העניקו היום (א') לראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, את "מגן מערכת הבריאות". על המגן נכתב ההסבר להענקת המגן לבנט: "כאות הוקרה על הובלת המאבק בנגיף הקורונה בשנה החולפת, ושמירה על חוסנה של מערכת הבריאות הישראלית".

ניצן הורוביץ הודה לנפתלי בנט על המאבק המשותף בקורונה. "גם תחת האתגר המשמעותי שמציב לנו הנגיף, הוכחנו שאפשר לשמור על בריאות הציבור בישראל בלי סגרים והשבתות, במינימום פגיעה במשק ובעובדים, בחינוך ובתרבות. בזכות צוותי הבריאות בכל פינה ברחבי הארץ, בזכות מדיניות שקולה ואחראית, ותודות לניהול נכון, הפכה ישראל למובילה עולמית במאבק בקורונה".

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי ביממה האחרונה אומתן 6,862 חולי קורונה חדשים. מספר החולים הפעילים עומד על 96,330, בהם 341 במצב קשה, ואחד המחובר למכונת אקמו. מספר המתים מאז פרץ הנגיף בישראל עומד על 10,977 ומקדם ההדבקה על 1.07.

צילום: חיים צח, לע"מ