גבר מתל אביב מואשם בעבירות מין שביצע במהלך עיסוי

המשטרה עצרה גבר שביצע עבירות מין בגבר אחר במהלך עיסוי בחופשה בבית מלון בנחלת בנימין שבתל אביב, אמש בית המשפט האריך את מעצרו | המקרה מתפוצץ שבועיים אחרי שנחשף שמו של טכנאי האולטרסאונד שהטריד

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/06/22 15:38 א בתמוז התשפב

גבר מתל אביב מואשם בעבירות מין שביצע במהלך עיסוי
צילום: shutterstock

המשטרה פתחה השבוע בחקירה עם קבלת תלונה על עבירות מין שביצע גבר שהוזמן למלון כמעסה בנחלת בנימין בתל-אביב ובמהלך המסאג' ביצע עבירות מין בגבר אחר. שוטרי תחנת לב תל-אביב איתרו את החשוד והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך דיון בהארכת מעצרו שהתקיים אתמול בבימ"ש השלום בת"א, הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים ועד מחר.

נזכיר כי קרה מקרה דומה בזמן האחרון, בו משטרת ישראל מנהלת חקירה אודות חשד לביצוע עבירות מין שבוצעו על ידי טכנאי אולטרסאונד בקופות חולים מאוחדת וכללית בעיר ביתר עילית. על פי החשד ניצל החשוד רמזי געבה תושב מזרח ירושלים בן 25 את תפקידו וביצע מעשים מגונים במטופלת שהגיעה לבדיקה רפואית.

בדיון שהתקיים בבית המשפט השלום בירושלים, הוארך מעצרו של החשוד עד ליום רביעי הקרוב, 22 ביוני. בדבריו ציין השופט כי "לאחר שמיעת הצדדים ומשלא הובא בפני כל מצג מספק שיש בידו להצדיק מתן איסור פרסום בעינינו על פי עילה שבחוק, הרי שדינה של הבקשה לאיסור פרסום שמו ותמונתו של המשיב להידחות"