"לפיד יהיה ראש ממשלה של כולם, בהתיישבות לא צריכים לדאוג"

חבר הכנסת משה קינלי טור פז מטעם מפלגת יש עתיד התייחס לכניסת ראש מפלגתו לתפקיד ראש הממשלה בקרוב ואומר, "הוא לא שמאל". על הממשלה הבאה, "כל מרכיבי הקואליציה הנוכחית וגם חלקים באופוזיציה הם פרטנרים אפשריים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/06/22 18:32 ל בסיון התשפב

"לפיד יהיה ראש ממשלה של כולם, בהתיישבות לא צריכים לדאוג"
משה קינלי טור פז, צילום: חדשות כיפה

לקראת פיזור הכנסת, איך אתה מסכם את השנה?

הייתה שנה מאוד פורייה. הממשלה עבדה יפה מאוד. באופן אישי עבדתי מאוד קשה בתחומים שלי, חוץ וביטחון, דת ומדינה וחינוך. הממשלה לא רק העבירה תקציב אלא גם הביאה שקט ליישובי עוטף עזה, קידמנו את הכלכלה יפה מאוד. הספקנו הרבה דברים ונמשיך גם אחרי הבחירות. מדינה צריכה ממשלה, יאיר לפיד יוביל ואנחנו מקווים שהוא ימשיך גם אחרי הבחירות. 

קיים חשש בהתיישבות, שכן מגיע ראש ממשלה לכאורה מהשמאל

יאיר לפיד לא שמאל, הוא מגדיר את עצמו כאיש מרכז. הוא הניח את אבן הפינה בשכונה החדשה בגוש עציון לפני חמש שנים, שם גם הכרנו. אין להתיישבות מה לדאוג. לפיד יהיה ראש ממשלה של כולם ואני גאה בזה. 

יש ניסיונות להישגים של הרגע האחרון, צריך עצבים מברזל. יש עתיד תוביל את הממשלה גם בתקופת המעבר וגם אחרי הבחירות הבאות. אנחנו נראה את הכנסת מתפזרת עם כמה קווצ'ים של הרגע האחרון. אני חושב שכל מרכיבי הקואליציה הנוכחית וגם חלקים באופוזיציה הם פרטנרים אפשריים לממשלה, חוץ מהרשימה המשותפת והקיצוניות הדתית.